با ما همراه باشید

اتاق خبر

اولویت مدیریت شهری با تکمیل پروژه های نیمه تمام باشد/ تقدیر از همکاری و تعامل شهرداری و شورای شهر فرون آباد

خبراستان: فرماندار شهرستان پاکدشت در بازدید از پروژه ها عمرانی شهرداری فرون آباد با تاکید بر اینکه اولویت مدیریت شهری باید با تکمیل پروژه های نیمه تمام باشد، از همکاری و تعامل شهرداری و شورای شهر فرون آباد تقدیر کرد.

به گزارش راوی امروز، به منظور بررسی روند اجرای بلوار ۳۵ متری امام خمینی(ره) پیش از ظهر شنبه ۱۵ دی ۹۷ فرماندار شهرستان پاکدشت با همراهی کوروش میرزایی شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و رئیس اداره برق شهرستان از محل اجرای این پروژه بازدید کردند.

مهندس هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت در حاشیه این بازدید، انجام پروژه های عمرانی در سطح شهر را یکی از نیازهای اساسی در راستای توسعه شهرها دانست و گفت: پروژه های عمرانی نمایانگر و نمود التزام عملی مسئولان در تحقق ارتقای استانداردهای شهر توسعه یافته است.

وی با اشاره به روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی در شهرستان تاکید کرد: اولویت با پروژه های نیمه تمام است و اتمام پروژه‌های در حال ساخت تحول بزرگی را در شهرستان ایجاد می کند.

فرماندار پاکدشت ضمن ابراز خرسندی از روند عملیات پروژه تخریب و آزادسازی بلوار امام خمینی (ره)، از همکاری و تعامل شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فرون آباد تقدیر کرد.

شهردار فرون آباد: تعریض بلوار امام خمینی(ره) از مطالبات به‌حق مردم بود

در ادامه مهندس کوروش میرزایی شهردار فرون آباد ضمن تشریح اقدامات انجام گرفته جهت تخریب و بازگشایی بلوار ۳۵ متری امام خمینی(ره)، بیان داشت: ضرورت اجرای این پروژه از جهت بازگشایی معبر و امتداد بلوار امام خمینی(ره) مهم بوده و از نکات مثبت این پروژه است که در کاهش ترافیک و توزیع ترافیک در سطح معابر و همچنین در تأمین دسترسی و تسهیل در تردد شهروندان بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری ها و تلاش های بسیار زیاد مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر و با جلسات و نشست های متعدد با مالک و رایزنی ها و توافقات صورت گرفته موفق به آزادسازی ۵۱۰۰ مترمربع از عرصه و ۱۷۰۰مترمربع از اعیان شرکت مذکور شدیم.

میرزایی هدف از اجرای این طرح را ارتقای سطح کیفی معابر و افزایش خدمت رسانی به شهروندان، تسهیل در تردد و عبور و مرور، ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری و مناسب سازی معابر نام برد.

وی اظهار داشت: تمام تلاش و توان خود را در مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر به کار گرفته ایم تا با تعامل کارها را به جلو پیش ببریم تا زمینه را برای ارائه خدمات بیشتر به مردم فراهم کنیم.

شهردار فرون آباد در پایان تاکید کرد: این ملک مشکلات بسیار زیادی را برای تردد در این محور ایجاد کرده بود و یکی از مطالبات به حق مردم بود که با تعریض این بخش از بلوار، رفت و آمد عابرین پیاده و خودروها تسهیل و ترافیک بلوار امام خمینی(ره) روان‌تر خواهد شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.