با ما همراه باشید

اتاق خبر

اجرای بیش از شش کیلومتر اصلاح و نوسازی شبکه آبرسانی در ورامین

خبر استان : از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه شش هزار و ۱۴۲متر از شبکه های فرسوده و قدیمی آبرسانی شهر ورامین اصلاح و نوسازی شدند.

مدیر آبفای شهرستان ورامین گفت: در راستای مدیریت مصرف و جلوگیری از تلفات آب یکی از اقداماتی که از سوی شرکت آبفا انجام می شود اصلاح و بازسازی شبکه های آبرسانی است.

علیرضا علیکایی در ادامه با اشاره به این که با برنامه ریزی های انجام شده اقدامات مطلوبی در سال ۹۴ برای نوسازی شبکه های قدیمی و فرسوده آبرسانی شهر ورامین در چهار ماه نخست سال جاری انجام شد،افزود:از ابتدای امسال تا اواخر تیرماه طی چندین عملیات اجرایی جداگانه در نقاط مختلف شهر ورامین بیش از۶۰۰۰ متر لوله گذاری جهت اصلاح شبکه آبرسانی اجرا گردید.

وی با بیان این که با اجرای این عملیات گام مهمی در مدیریت مصرف و توزیع بهینه آب ورامین برداشته شد،خاطرنشان کرد: با اجرای عملیات اصلاح شبکه آبرسانی،شش هزار متر از خطوط قدیمی و فرسوده در شبکه توزیع آب شهری از مدار آبرسانی خارج و لوله هایی با جنس و قطر مناسب جایگزین شدند و اهداف مورد نظر در این زمینه محقق گردید.

علیکایی در پایان تنظیم و تعدیل فشار شبکه و کاهش آمار حوادث و شکستگی را ازدیگر نتایج حاصله از اجرای عملیات اصلاح و نوسازی شبکه های آبرسانی برشمرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.