با ما همراه باشید

اتاق خبر

کشف ۷۶۵رشته انشعاب غیرمجاز آب در جنوب شرق استان تهران

خبر استان : شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران تمامی انشعابات غیرمجاز آب را در شهرهای تحت پوشش آبرسانی کشف و قطع می نماید.

معاون درآمد و امور مشترکین آبفای جنوب شرقی با اعلام خبر فوق،گفت: با عنایت به این که افرادی که اقدام به نصب انشعاب و بهره برداری غیرمجاز آب می نمایند علاوه براین که به لحاظ درآمدی ضرر و زیان هایی برای شرکت آبفا به وجود می آورند همچنین با توجه به محدودیت منابع آبی و چالش جدی که به جهت تامین و توزیع این مایه حیاتی وجود دارد وضعیت کمی و کیفی آبرسانی مطلوب را با مشکل مواجه می سازند.

سید عزت ا… موسوی در ادامه با اشاره به این که شرکت آبفای جنوب شرقی به منظور جلوگیری از نصب انشعابات غیرمجاز تدابیر نظارتی را در جای جای محدوده تحت پوشش گستره تر می نماید خاطرنشان کرد: در چهار ماهه نخست سال جاری از طریق نظارت مامورین قرائت کنتور و پیگیری های بی وقفه امورات و ادارات آبفای چهار شهرستان ورامین،پاکدشت،قرچک و پیشوا موفق به شناسایی۷۶۵رشته انشعاب غیرمجاز شدیم و در کمترین زمان ممکن نسبت به قطع این نوع انشعابات اقدام گردید.

وی با بیان این مطلب که مشترکینی که از انشعاب غیر مجاز استفاده می کنند هم به لحاظ شرعی و هم به لحاظ قانونی مرتکب گناه و جرم می شوند،اظهار داشت: مشترکین غیرمجاز بدون محاسبه آب بهاء اقدام به مصرف بی رویه این نعمت خدادادی می کننددر حالیکه طی چند سال اخیر با توجه به مشکلات و محدودیت های بسیار جدی که در بخش منابع آبی داریم یکی از اولویت های شرکت آبفا، مدیریت مصرف است.

موسوی در پایان با بیان این که شرکت آبفای جنوب شرقی آماده هرگونه همکاری با آن دسته از افرادی است که به صورت خود اظهاری جهت قانونی نمودن انشعابات غیر مجاز اقدام می نمایند،تصریح کرد:۶۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز از تعداد ۷۶۵ رشته شناسایی شده پس از اخذ هزینه های مربوطه تبدیل به مجاز شدند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.