با ما همراه باشید

اتاق خبر

فرماندار و مدیران ادارات با امام جمعه پیشوا دیدار کردند

محمدکرم محمدی فرماندار شهرستان پیشوا به همراه معاونین، بخشداران، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران ادارات همزمان با هفته بزرگداشت نماز جمعه با حجت الاسلام عبدالحسین رحمتی نیا امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، حجت الاسلام رحمتی نیا در این دیدار گفت: جهت گیری ها و حرکت های جامعه ای که دارای هدفی والا است باید با نگاه به هدف و توجه به توطئه ها و ترفندهای دشمنان صورت بگیرد.

امام جمعه پیشوا افزود: اصل انقلاب ما به تعبیر امام راحل(ره) برای اعلای کلمه الله است تا کلمه طیبه “لا اله الا الله” به وسیله این انقلاب بر بلندای این عالم طنین انداز شود و به گوش جهانیان برسد و به طور صریح نیز فرمودند ما این انقلاب را صادر می کنیم  یعنی عنوان “لااله الا الله” و توحید را به جهانیان معرفی می کنیم و به گوش آنان می رسانیم.

وی در ادامه اظهار داشت: هدف اصلی انقلاب ما اعلای کلمه الله، پرده برداشتن از شرک و نمایش چهره کریه شرک به جهانیان است و مسائل دیگر مانند مباحث اقتصادی و سیاسی دنباله رو این هدف عالی هستند.

حجت الاسلام رحمتی نیا در ادامه یادآور شد: از آنجا که دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی، توطئه ها و طرح های مختلفی را بر علیه انقلاب اسلامی در ذهن خود می پرورانند، از این رو برای نیل به هدف عالی انقلاب و خنثی کردن توطئه های دشمنان، باید مراقبت لازم در کردار، رفتار و اعمالمان صورت بگیرد.

وی در پایان گفت: نماز جمعه یکی از رفتارهای هم جهت با هدف والای انقلاب اسلامی است که  موجب تودهنی و خنثی نمودن توطئه های دشمنان است و به عنوان یک نمایش نظامی و سیاسی در برابر دشمنان به اجرا در می آید و بیان می دارد که افراد جامعه باید تحت یک فرمان حرکت کرده و موضع، قدرت و هماهنگی خود را در مقابل دشمنان نشان دهند.

 

 

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.