با ما همراه باشید

اتاق خبر

افتتاح 2 مدرسه و 8 پایگاه بهداشت به‌ مناسبت دهه فجر در قرچک

خبراستان: فرماندار قرچک گفت: دو مدرسه، هشت پایگاه بهداشت و پروژه زهکشی و احداث کانال روستای محمدآباد به‌ مناسبت ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان با حضور معاون استاندار تهران به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، مسعود مرسل‌پور با تبریک دهه فجر اظهار کرد: فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی است تا دریابیم که با دستاورد حاصل از خون هزاران شهید چه کرده‌ایم و بار دیگر پیمان ببندیم تا در راه تحقق اهداف والای رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) با حفظ وحدت از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی افزود: همزمان با دهه مبارک فجر، دو مدرسه، هشت پایگاه بهداشتی و همچنین زهکشی و احداث کانال روستای محمدآباد با حضور سید‌شهاب‌الدین چاوشی معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران افتتاح می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک ادامه داد: در راستای اجرای طرح تحول سلامت در مناطق شهری، هشت پایگاه بهداشتی درمانی به‌ منظور پوشش خدمات رایگان بهداشت و سلامت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی یادآور شد: مدرسه 22 کلاسه شهرک فرهنگیان با اعتبار 11 میلیارد ریال و مدرسه 12 کلاسه شهید داودآبادی با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

مرسل‌پور خاطرنشان کرد: پروژه زهکشی روستای محمدآباد با اعتبار دو میلیارد ریال و احداث کانال روستای محمدآباد با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.