با ما همراه باشید

اتاق خبر

پيام تسليت رئيس شوراي اسلامي شهر ورامين به مناسبت درگذشت آيت الله مهدوي كني

خبر استان : سيد محسن رضائي رئيس شوراي اسلامي شهر ورامين در آستانه هفتمين روز درگذشت آيت الله مهدوي كني رئيس مجلس خبرگان رهبري، پيام تسليتي صادر نمودند.
در متن پيام رئيس شوراي اسلامي شهر ورامين خطاب به بيت معظم ايشان آمده است:
بسم ا… الرحمن الرحیم. قرب حق از جنس هستی رستن است. اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء
حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا سعید مهدوی کنی
سلام علیکم. رحلت ملکوتی فقیه عارف و مجاهد سالک، مرحوم حضرت آیت ا… مهدوی کنی (رحمه ا… علیه) مصیبتی بزرگ برای جهان تشیع و موجب تأسف و تأثر همه اقشار جامعه است. ایشان در طول عمر با برکت خود همواره قاطعانه بر مواضع اسلامی و انقلابی خود تأکید می ورزید و با افتخار از مسیر نورانی نظام اسلامی حمایت می کرد.
آن عالم جلیل القدر به عنوان یکی از ذخائر گران‌سنگ نظام و مظهر وفاق و همدلی در بین گروه‌های انقلابی و سیاسی، مسؤولیت‌های مهمی را در جهت خدمت به ملت عرضه داشتند، که عضویت در شورای انقلاب از طرف حضرت امام راحل، سرپرستی کمیته انقلاب اسلامی، عضویت در شورای نگهبان، شورای انقلاب فرهنگی، وزارت کشور، نخست وزیری در شرایط حساس بعد از شهادت شهیدان رجایی و باهنر، مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریاست مجلس خبرگان رهبری، تأسیس و مدیریت دانشگاه امام صادق (علیه السلام) از مهمترین آن‌ها می‌باشد.
این حادثه‌ی ناگوار، ضایعه‌ای برای کشور عزیزمان، حوزه‌ی علمیه، روحانیت معزز، مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی و به ویژه ارادتمندان و شاگردان ایشان در دانشگاه امام صادق (علیه السلام) است.
این حقیر ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، حضرتعالی و بیت معظم آن عزیز سفر کرده، از اینکه به علت انجام سفر معنوی حج نتوانستم در مراسمات آن مرحوم شرکت نمایم عرض پوزش و اعتذار دارم، رجاء واثق دارم روح بلند و ملکوتی آن عالم مبارز، که در آستانه فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) به ملکوت اعلی پیوست، ان شاءا… با اسوه ایثار و شهادت، حضرت امام حسین (علیه السلام) محشور خواهند شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.