با ما همراه باشید

اتاق خبر

برای حضور آیت الله هاشمی در لیست جامعتین هنوز تصمیم گیری نشده است

خبراستان: دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: برای حضور آیت الله هاشمی در لیست جامعتین هنوز تصمیم گیری نشده است.

آیت الله علی محمد موحدی کرمانی در حاشیه نشست انجمن اسلامی پزشکان ایران که امروز بعد از ظهر برگزار شد در جمع خبرنگاران در خصوص تصمیم جامعتین برای قرار گرفتن نام آیت الله هاشمی در لیست اظهار داشت: تصمیمی برای قرار گرفتن نام آیت الله هاشمی رفسنجانی در لیست جامعتین صورت نگرفته اما مذاکره شده است زمانی که رای دهند مشخص می شود که نظر غالب چیست.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظر جامعتین درباره حضور سید حسین خمینی در لیست جامعتین چیست، گفت: ظاهرا به وی گفته بودند که امتحان دهید و وی امتحان نداده است بنابراین دیگر نميتواند شرکت کنند.
دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه اصولگرايان لیست مشترکی برای انتخابات مجبس شورای اسلامی خواهند داد، بیان کرد: همت مان بر این است و البته تصمیم ها بر این است که انشالله لیست واحد ارائه دهیم.
آیت الله موحدی کرمانی در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه آیت الله هاشمی از سوی شورای نگهبان تایید می شود: من نميدانم اما فکر میکنم وی تایید شود.
خطیب موقت نماز جمعه درباره ردصلاحیتها و عملکرد شورای نگهبان، گفت: شورای نگهبان عادل است و ما به این امر ایمان داریم که آنان براساس وظیفه دینی خود عمل، تحقیق، و دقت می کنند، و اگر کسی مساله دار است تایید نمیکنند.
 آیت الله موحدی کرمانی در پایان در پاسخ به سوال دیگری که رد صلاحيتها در مشارکت ها تاثیر میگذارد یا خیر، خاطر نشان کرد: ما باید بدانیم وظیفه خودمان چیست و آنها نیز به وظیفه خود عمل میکنند.
منبع: خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.