با ما همراه باشید

اتاق خبر

۲۲ محفل قرآنی در مدارس ورامین برگزار می شود

خبراستان:  رییس آموزش و پرورش ورامین گفت: ۲۲ محفل قرآنی به منظور گسترش فرهنگ قرآن و عترت به صورت ویژه در مدارس شهرستان برگزار می شود.

مجید تاجیک در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به تشکیل کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در ورامین اظهار داشت: مجموعه آموزش و پرورش شهرستان تلاش دارد تا برنامه های منسجمی را همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار کند.

وی افزود: کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین به منظور بررسی برنامه های قابل اجرا در شهرستان تشکیل جلسه داد و مصوبات قابل توجهی را پشت سر گذاشت.

رییس آموزش و پرورش ورامین گفت: به منظور پیش بینی برنامه های متنوع در ایام الله دهه فجر، تشکیل ستاد دهه فجر در تمامی مدارس شهرستان برنامه ریزی شده است.

تاجیک ادامه داد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، مسابقات قرآن، نهج البلاغه و احکام ویژه فرهنگیان و مسابقات متعدد فرهنگی، هنری و ورزشی در تمامی مدارس شهرستان پیش بینی شده است.

رییس آموزش و پرورش ورامین عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در مدارس، همایش یاوران انقلاب ویژه دانش آموزان تشکیلات فرهنگیان و پیشتازان، اجرای سرود همسرایان فجر در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نواختن زنگ انقلاب و مشارکت در استقبال از کاروان نمادین ورود حضرت امام(ره)، دیدار دانش آموزان و فرهنگیان با ائمه جمعه ورامین و خیرآباد، حضور دانش اموزان در نماز عبادی و سیاسی جمعه،گلباران و عطرافشانی مزار شهدا به منظور تجدید میثاق با آرمان های شهدا و برگزاری ۲۲ محفل انس با قرآن در مدارس شهرستان از جمله برنامه های پیش بینی شده در ایام الله دهه مبارک فجر است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.