با ما همراه باشید

اتاق خبر

کارخانه به تیم سابق رسید/متین صالحین ورامین محکوم به پیروزی

خبراستان: تیم متین صالحین ورامین در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به مصاف بانک سرمایه می رود که رویاروی مصطفی کارخانه با تیم سابقش بر اهمیت این دیدار می افزاید.

هفته هفدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در حالی روز یکشنبه در شهرهای مختلف پیگیری می شود که در یکی از مهم ترین دیدارهای این هفته، تیم های متین صالحین ورامین و بانک سرمایه به مصاف یکدیگر می روند.

تیم متین صالحین ورامین علیرغم مشکلات مالی فراوان، نمایش خوبی را در این فصل از رقابت های لیگ برتر از خود نشان داده و تا قبل از هفته هفدهم، در رده چهارم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد.

شاگردان محمد ترکاشوند در این فصل از رقابت های لیگ برتر توانسته اند تیم های مدعی شهرداری ارومیه و بانک سرمایه را شکست داده و خط و نشان جدی برای حریفان بکشند.

در نقطه مقابل تیم بانک سرمایه یکی از تیم های لیگ برتری است که برای قهرمانی بسته شده و یکی از بهترین مربیان ایران را بر روی نیمکت خود می بیند.

حضور بازیکنانی نظیر محمد موسوی، مهدوی، محمودی و نیکولوف در کنار سرمربی نام آشنایی مثل مصطفی کارخانه، بانک سرمایه را به یکی از جدی ترین گزینه های قهرمانی این فصل لیگ برتر والیبال تبدیل کرده است.

مصطفی کارخانه سابقه هدایت تیم متین ورامین را داشته و جدال این مربی پیشکسوت با شاگرد سابقش محمد ترکاشوند می تواند دیدنی باشد.

تیم متین صالحین ورامین در دور رفت لیگ برتر والیبال با هدایت محمد ترکاشوند، موفق به شکست تیم پرمهره بانک سرمایه شده است.

منبع: مهر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.