با ما همراه باشید

اتاق خبر

متين صالحين ورامين ميزبان اروميه صدرنشين

خبراستان: تيم متين صالحين ورامين چهارم جدولي، فردا در هفته شانزدهم ليگ برتر واليبال، در خانه ميزبان شهرداري اروميه صدر جدولي است.

در هفته شانزدهم  ليگ برتر واليبال تيم متين صالحين ورامين که با 9 پيروزي و کسب 28 امتياز در جايگاه چهارم جدول قرار دارد، در خانه ميزبان تيم شهرداري اروميه است که با 13 پيروزي و 40 امتياز در صدرنشين رقابتهاست، داور اول اين مسابقه ابراهيم فيروزي، داور دوم محمد عشق دوست و ناظر مسابقه هم حسين پورکاشيان است.
با توجه به ميزباني متين صالحين و برگزاري اين رقابت در سالن شهيد گل عباسي ورامين و  حضور تماشاچيان وراميني پيش بيني مي شود اين مسابقه از هيجان بالايي برخوردار باشد.
پيکان و کاله مازندران در تهران برگزار کننده يکي ديگر از رقابتهاي اين هفته ليگ برتر واليبال هستند، پيکان با 12 پيروزي و 34 امتياز در جايگاه سوم جدول رقابتها و کاله با 7 پيروزي و 23 امتياز هفتم است.
داور اول اين مسابقه که ساعت 15:30 در خانه واليبال برگزار خواهد شد، محمد شاهميري، داور دوم ميثم پارسا و ناظر اميدوار حاتمي است.
محروميت انضباطي ورميليو پاسور و کاپيتان پيکان به پايان رسيده است و مي تواند تيمش را در اين رقابت همراهي کند اما بازيکن ايتاليايي مصدوميتي هم دارد که درصورت برطرف شدن آماده رقابت خواهد بود.
شهرداري تبريز تيم پنجم جدول رقابتها با 9 پيروزي و 26 امتياز اين هفته مهمان آرمان ورزشي اردکان است که با 6 پيروزي و 16 امتياز در جايگاه نهم جدول رقابتها قرار دارد.
اين مسابقه ساعت 17 به ميزباني اردکان برگزار مي شود و داور اول اين مسابقه  حميد راهجرديان، داور دوم وحيد پورکاشيان و ناظرمسابقه محمد حسن شفقي است.
نارنجي پوشان سايپا شاگردان ناصر شهنازي با 7 پيروزي 20 امتياز در هشتم جدول رقابت ها قرار دارند و در اين هفته مهمان تيم ششم جدول ثامن الحجج خراسان با 8 پيروزي و 24 امتياز هستند.
داور اول اين مسابقه  بهروز جعفري، داور دوم مرتضي علايي و ناظر حميد حق بين است.
آلومينيم المهدي هرمزگان يازدهم جدولي با 2پيروزي و 10 امتياز و بازرگاني جواهري گنبد دهم جدولي با 5 پيروزي و 14 امتياز برگزار کننده يکي ديگر از رقابتهاي هفته هفدهم ليگ برتر واليبال هستند.
داور اول اين رقابت عليرضا قريب،داور دوم اسماعيل رزقي و ناظر محمود کشفي است.
در آخرين مسابقه هفته شانزدهم ليگ برتر، گوهر کوير زاهدان که تاکنون هيچ پيروزي کسب نکرده است و در قعر جدول 12 تيمي ليگ قرار دارد در خانه ميزبان بانک سرمايه پر مهره به سرمربيگري مصطفي کارخانه است ، بانک سرمايه با 13 پيروزي و 38 امتياز در جايگاه دوم جدول رقابتها قرار دارد با توجه به شرايط جدول و عملکرد نماينده زاهدان پيش بيني مي شود شاگردان کارخانه مشکلي برابر نماينده زاهدان نداشته باشند.
داور اول اين مسابقه قادر صادقي، داور دوم علي اصغر ثابتي پور و ناظر علي ياوري است.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.