با ما همراه باشید

اتاق خبر

نسبت به احداث مجموعه ورزشی کارگران در ورامین میتوان امیدوار بود

خبراستان:  حسن حمیدی مشاور مدیر کل و رئیس هیئت ورزش کارگری استان تهران در بازدید از شهرهای ورامین و قرچک با روسا و مدیران کار شهرهای فوق دیدار و گفت و گو کرد.

به نقل از روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان تهران، حسن حمیدی با حضوردر شهرستان ورامین با داداشی رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان و رییس ورزش کارگری شهرستان دیدار کرد و طرفین راههای توسعه ورزش کارگری در این منطقه کارگر نشین را مورد بررسی قرار دادند.
رییس هیات ورزش کارگری استان تهران سپس به اتفاق داداشی به بازدید از شهرک صنعتی ورامین پرداخت و با حضور در شکرت تولیدی پویا که از شرکت های بزرگ منطقه می باشد و در دیدار با مدیران این شرکت گفت: خوشحالم که در این منطقه مدیرانی ورزش دوست و بسیار علاقمند حضور دارند و یقینا با ارتباطات بیشتر می توانیم زمینه های رشد و توسعه بیش از پیش ورزش کارگری شهرستان ورامین را فراهم آوریم.
وی در ادامه با تاکید بر حضور مهندس کردبچه در راس مدیریت شرکت تولیدی پویا گفت: آقای کردبچه خودشان از جمله ورزشکاران و ورزش دوستان کشور می باشند و مردم منطقه و مسئولین محلی باید بیشترین بهره را از علاقمندی وی ببرند.
حسن حمیدی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم زمینه های احداث یک مجموعه فرهنگی ورزشی کاررگی را با کمک های آقای کردبچه و ریاست اداره کار و رفاه ورامین و مسئولین محلی فرهم آوریم و من به این مهم امید زیادی دارم چون زمینه این کار را در منطقه می بینم به خصوص که آقای لطفی نژاد مدیرکل محترم کار استان تهران هم علاقه خاصی به ورزش کارگری دارند.
مهندس کردبچه نیز با تقدیر از نگاه خاص و خوب رییس هیات ورزش کارگری استان تهران گفت: ما باید خوشحال باشیم که مدیری توانمند و با تجربه و ورزشی در راس ورزش کارگران استان تهران حضور دارد و با حضور آقای حمیدی و همکاران خوبی که دارند می بینیم که ورزش کارگران استان تهران به رغم فراز و نشیب های چندسال اخیر همچنان وحدت و انسجام و توسعه خود را حفظ کرده است.
کرد بچه افزود: تیم فوتبال منتخب کارگران شهرستان ورامین را با کمک دوستان در اداره کار تشکیل داده ایم و در لیگ ۳ کشور حضور دارد که اتفاقی مبارک و مهم برای ورزش ورامین و ورزش کارگری می باشد.
وی در پایان با استقبال از احداث مجموعه ورزشی کارگری گفت: ما کمک می کنیم و اگر اداره کل تعاون کار و رفاه استان تهران و فدراسیون کارگی حمایت کنند یقینا بزودی کار احداث این مجموعه در ورامین آغاز خواهد شد از آقای حمیدی هم درخواست می کنم همچنان همراه ما باشند چون با حمایت های وی این اتفاق بزرگ یقینا می تواند رخ بدهد.
منبع: ایلنا

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.