با ما همراه باشید

اتاق خبر

شیخ نمر پرورش یافته انقلاب بود/ آل سعود از جوانان شیعه می ترسد

خبراستان: امام جمعه ورامین با اشاره به این نکته شیخ نمر پرورش یافته مکتب امام راحل و انقلاب اسلامی بود، گفت: شیخ نمرها در عربستان از مکتب حیات بخش شیعه دفاع می کنند.

آیت الله سید مرتضی محمودی در حاشیه درس تفسیر خود در مصلی صاحب الزمان(عج) و در جمع مردم دیار ۱۵ خرداد اظهار داشت: امروز جهان اسلام عزادار شهادت شیخ نمر است.

وی افزود: شیخ نمر از جمله روحانیان و علمای برجسته و شجاع شیعه بود که با تمام توان از مکتب حیات بخش اهل بیت عصمت و طهارت دفاع می کرد.

امام جمعه ورامین ادامه داد: اگرچه آل سعود، شیخ نمر را به شهادت رساند اما همچنان جوانان باصلابت شیعه عربستان، راه شهیدانی نظیر شیخ نمر را ادامه می دهند.

وی اضافه کرد: باید مجامع بین المللی در برابر اعدام شیخ نمر موضع گیری کرده و حکام مستکبر عربستان سعودی را به محاکم بین المللی بکشانند.

محمودی عنوان کرد: جنایات عربستان سعودی در یمن و تجهیز و حمایت از گروه های ترویستی و اعدام شیخ نمر، این کشور را به چهره ای منفور در جهان تبدیل کرده است.

وی در خاتمه بیان داشت: آل سعود از جوانان شیعه و مکتب حیات بخش تشیع می ترسد و تصور می کند که با شهادت علمایی نظیر شیخ نمر، در این مسیر خللی ایجاد می شود، در حالی که سخت در اشتباه است.

منبع:خبرگزاری مهر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.