با ما همراه باشید

اتاق خبر

وارثان قیام 15 خرداد راهپیمایی یوم‌الله 9 دی را تکرار کردند

خبراستان:  همزمان با سالروز حماسه ۹ دی‌ماه، جمع کثیری از مردم مؤمن و ولایت‌مدار ورامین در خیابان‌های شهر به راهپیمایی پرداخته و این روز بزرگ را گرامی داشتند.

عصر امروز همزمان با سالروز حماسه 9 دی، جمع کثیری از مردم مومن و ولایت‌مدار ورامین در خیابان‌های شهر به راهپیمایی پرداخته و این روز بزرگ را گرامی داشتند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با دردست داشتن پوسترها و پارچه نوشته‌هایی حماسه بزرگ نهم دی را گرامی داشته و با سر دادن شعارهای «مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» و «هیهات منا الذله» آمادگی خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام کردند.

راهپیمایان حماسه 9 دی با حضور پرشور و حماسی خود در این مراسم ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهیدان انقلاب اسلامی از منویات رهبر معظم انقلاب تبعیت کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع با حمل پارچه نوشته هایی بصیرت، دلدادگی و حمایت خود را از میهن اسلامی ایران و مقام معظم رهبری اعلام و با سردادن شعارهایی مانند «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد»، هرگونه حرکت نابه‌جا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند.

به گزارش فارس، در این راهپیمایی که گروه‌های مختلف مردمی و جمعی از مسئولان حضور داشتند، شرکت‌کنندگان خواستار هوشیاری و دقت بیشتر مسئولان در پیشگیری از بروز فتنه‌های جدید با توجه به انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی شدند.

راهپیمایان مسیر راهپیمایی از مصلی بزرگ صاحب الزمان(عج) ورامین تا امامزاده شاه حسین (ع) را با سر دادن شعارهای ضد استکباری طی کردند.

لبیک ملت ایران در 9 دی به آسمان‌ها رسید

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله 9 دی در استان تهران طی سخنانی در جمع راهپیمایان اظهار داشت: حماسه 9 دی کوته‌بینی اصحاب نهروان در تحمیل حکمیت بر مولای متقین را التیام بخشید.

وی گفت: در 9 دی با این‌که ما ندای «هل من ناصر ینصرنی» را از رهبر انقلاب نشنیدیم، اما لبیک ملت ایران به آسمان‌ها رسید.

امام جمعه موقت ورامین افزود: این تدبیر رهبری و حمایت و پیروی مردم از امام زمان خودشان بود که فتنه را با شکست مواجه کرد و شر فتنه‌گران را به به خودشان بازگرداند و باید همواره هوشیار باشیم و از رهبری پیروی کنیم تا در برابر فتنه‌ها مصون بمانیم.

به گزارش فارس، همچنین شب گذشته اجتماع بزرگ مردم ورامین با سخنرانی حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان در مصلی صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار شد.

منبع :خبرگزاری فارس

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.