با ما همراه باشید

اتاق خبر

آسمان استان تهران تا روز یکشنبه ابری است

خبراستان : مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: آسمان استان تهران از امروز تا روز یکشنبه ابری است که در برخی نقاط با بارش برف و باران همراه است.

مسعود دهملائی روزجمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هوای استان تهران امروز قسمتی ابری، در برخی نقاط به ویژه شهرهای شمالی نظیر آبعلی، فیروزکوه و دماوند همراه با بارش های پراکنده برف و باران است که به تدریج از مقدار ابرها در برخی نقاط کاسته می شود.
وی گفت: آسمان استان تهران فردا (شنبه) نیز قسمتی ابری همراه با غبار محلی خواهد بود و در روز یکشنبه نیز قسمتی ابری، به تدریج افزایش ابر و از اواخر وقت همراه با بارش های پراکنده است.
مدیرکل هواشناسی استان تهران، بیشینه دمای هوای امروز شهر تهران را هفت درجه سانتی گراد و کمینه دمای صبح شنبه را دو درجه سانتی گراد اعلام کرد.
دهملائی گفت: شهرستان ورامین با 9 درجه سانتیگراد و فیروزکوه با و دو درجه سانتی گراد به ترتیب بیشترین و کمترین دما را در استان تهران در 24 ساعت گذشته داشتند.
وی افزود: براساس بررسی و تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی، به دیل پایداری جو در روزهای شنبه و یکشنبه آینده تراکم و افزایش آلاینده ها و ذرات معلق جوی باعث کاهش کیفیت هوا و وضعیت ناسالم هوا می شود.
دهملائی از شهروندان خواست از تردد غیر ضروری در سطح شهرهای تهران، اسلامشهر، شهر ری، شهریار، قدس و ریاط کریم اجتناب کنند.

منبع:خبرگزاری ایرنا

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.