با ما همراه باشید

اتاق خبر

انتخابات رویدادی مهم در عرصه پژوهش های اجتماعی و سیاسی است

خبراستان : فرماندار شهرستان قرچک گفت: انتخابات، یک رویداد مهم در عرصه پژوهش های اجتماعی و سیاسی آحاد جامعه است که با انتخابی اصلح و خوب منجر به رشد و توسعه بیش از پیش کشور می شود.

به گزارش ایرنا، مسعود مرسل پور روز پنجشنبه در همایش تجلیل از پژوهشگران برتر شهرستان قرچک که در کانون ملائک برگزار شد افزود: برگزاری انتخابات، یکی از اقدامات مهم پژوهشی مردم است که در سرنوشت سیاسی و اجتماعی فرد، جامعه و نظام تاثیر قابل توجهی دارد.
وی اظهار کرد: در فرآیند برگزاری انتخابات، انتخاب شونده و انتخاب کننده با بینش، آگاهی و تحقیق در پای صندوق های رای حاضر شده و در این رویداد مهم سیاسی، اجتماعی مشارکت می کند.
وی گفت: ایران اسلامی برغم مشکلات عدیده ای که در سطح منطقه خاورمیانه وجود دارد، به عنوان یک کشور مقتدر، امن و باثبات شناخته می شود که یکی از عوامل مهم امنیت و اقتدار کشور مشارکت فعال و هوشمندانه مردم در صحنه های سیاسی، اجتماعی است.
مرسل پور با اشاره به نقش مؤثر معلمان در پیشبرد اهداف سیاسی و اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: معلمان به عنوان افراد آگاه و تأثیرگذار جامعه نقش بسزایی در ایجاد انگیزه برای حضور مردم در انتخابات و زمینه سازی برای مشارکت فعال و حماسی مردم در این رویداد دارند.
وی اظهار کرد: دراین زمینه نقش معلمان به عنوان گروههای نخبه و فرهیخته کشور برای آگاهی بخشی به مردم در راستای انتخابی اصلح براساس شاخص های مهم تعهد، تخصص، ولایتمداری و پایبندی به قانون بسیار مهم و قابل توجه است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک نیز در این همایش گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مبنای تنظیم برنامه ششم توسعه در حوزه های آموزشی و پرورشی است که لازمه دستیابی به اهداف این برنامه ، تحقیق و پژوهش در حوزه های مختلف است.
مهدی نیکبخت افزود: پژوهش اساس پیشرفت ، توسعه و بالندگی جامعه است و باید زمینه و شرایط مناسب برای ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش در جامعه فراهم شود.
وی با اشاره به افتخارات مجموعه آموزش و پرورش قرچک در حوزه تحقیق و پژوهش گفت: کسب رتبه نخست اقدام پژوهی کشور توسط یکی از معلمان شهرستان، کسب 14رتبه برتر استانی اقدام پژوهی، انتخاب چهار نفر از معلمان و یکی از دانش آموزان شهرستان در حوزه تولید محتوای برتر، دریافت و توزیع چهار هزار کیف الکترونیکی و کسب رتبه مولف برتر استانی بخشی از دستاوردهای آموزش و پرورش شهرستان قرچک در حوزه پژوهش است.

منبه :خبرگزاری ایرنا

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.