با ما همراه باشید

قرچک

نظر رهبری در مورد فتنه باید سرلوحه تمام افراد باشد

خبر استان : بهزاد حسینی با اشاره به حادثه قرچک گفت: اهانت به مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان ورامین با عنوان «داعش‌بازی در ورامین» در تیتر روزنامه ای که می تواند تأثیر بر ذهن و افکار مردم بگذارد، نشان از ضعف در اطلاع رسانی دقیق در مورد حوادث پنجشنبه شهرستان قرچک می باشد.

این فعال سیاسی و فرهنگی با اشاره به حادثه قرچک در پنجشنبه گذشته در حاشیه همایش اصلاح طلبان در قرچک و تیتر برخی روزنامه های کشور اظهار کرد:  متاسفانه اخبار حادثه قرچک  و نحوه انتشار اخبار  و  توهینی که به شهرستان ورامین  و مردم متدین شد ه است  باید به صورت بسیار جدی مورد پیگیری مسئولان قرار بگیرد.
وی خواستار پیگیری این موضوع توسط مسئولان منطقه شد و افزود: در سالهای اخیر برخی مطبوعات و رسانه‌ها از ادبیات تند، اهانت‌آمیز و غیراخلاقی برای پوشش اخبار دشت ورامین  استفاده می‌کنند و متاسفانه هیچ مرجع و یا شخصیتی نیز تذکری به آنها نمی‌دهد.
عضو سابق شورای شهر ورامین افزود: اهانت به مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان ورامین با عنوان «داعش‌بازی در ورامین» در تیتر روزنامه ای که می تواند تاثیر بر ذهن و افکار مردم بگذارد، نشان از ضعف در اطلاع رسانی دقیق در مورد حوادث پنجشنبه شهرستان قرچک می باشد.
حسینی افزود: مدتی است که قرچک از شهرستان ورامین جدا شده و شهرستان مستقلی به شمار می آید، اما همه مردم شریف و بزرگ دشت ورامین شایسته القابی فاخر هستند. مردمانی شیعه که سال ها خاستگاه مردان بزرگ مذهبی ، تاریخی و انقلابی بوده است؛ لذا نباید به دلیل اختلافات سیاسی مورد توهین قرار بگیرند.
وی در مورد حوادث روز پنجشنبه در قرچک اضافه کرد: همیشه باید به قانون پایبند بود، مقام معظم رهبری به صورت کامل و دقیق موضع فتنه را تبیین کرده اند و باید سرلوحه تمام افراد باشد، همان زمان ایشان همه را به پیگیری نظرات از طریق قانون توصیه کردند.
بهزاد حسینی در ادامه افزود: به طور مثال اگر در مورد قانونی بودن یا غیرقانونی بودن صدور مجوز همایش مذکور اختلاف نظری وجود داشت، می بایست به قانون رجوع و اقدامات لازم در چهارچوب های تعریف شده قانونی توسط مراجع ذیصلاح انجام شود، زیرا اگر قرار باشد هرکس خود را به جای قانون بگذارد، جامعه به بی نظمی کشیده می شود.
وی درپایان اشاره کرد: باید دقت کرد که اختلافات سیاسی دستاویزی برای بهره برداری دشمنان مردم و نظام و موجب اختلافات بیشتر بین گروه های درون نظام نگردد. پیشنهاد بنده این است که تذکر اخیر رهبری در مورد جلوگیری از دو دستگی جامعه در موضوعات داخلی مورد توجه همه باشد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.