با ما همراه باشید

ورامین

کشف اجاق گازهای تقلبی در ورامین

خبر استان : فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف اجاق گازهای تقلبی به ارزش دو میلیارد ریال در شهرستان ورامین خبر داد.

سرهنگ عبدالرضا ناظری گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت یک کارگاه تولید و مونتاژ اجاق گاز تقلبی در ورامین که به صورت غیرمجاز با برند شرکت های خارجی اقدام به فروش محصولات خود در بازار می کرد، اکیپی ویژه از ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی تشکیل و بررسی موضوع را آغاز کردند.
وی افزود: ماموران پس از تحقیقات میدانی گسترده از محل کارگاه متوجه شدند، مالک کارگاه قطعات اجاق گاز صفحه ای و هود ایرانی را خریداری و با حک کردن برند یکی از شرکت های معروف اروپایی، اجاق گاز ایرانی را به عنوان لوازم خارجی در بازار عرضه می کند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از این کارگاه که با حضور نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت 70 عدد هود، 50 عدد اجاق گاز صفحه ای نیمه تمام با مارک خارجی و تعداد زیادی قطعات اولیه تولید به مقدار یک هزار و 200 عدد شیشه، 250 عدد چربی گیر، 250 عدد لوله دینام ،250 عدد استوانه هود به همراه ماشین آلات تولیدی و ده ها کارتن خالی مختص بسته بندی با برند شرکت های معتبرخارجی کشف شد.
سرهنگ ناظری، ارزش لوازم کشف شده را بالغ بر دو میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی، این واحد صنعتی پلمب و چهار متهم دستگیر شده جهت اعمال قانون به دادسرا اعزام شدند.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در پایان از همکاری صمیمانه مردم با پلیس در خصوص اطلاع رسانی به موقع و موثر تشکر و قدردانی کرد و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی که به هر نحوی با نظم و امنیت جامعه مرتبط می شود را از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.