با ما همراه باشید

خبر ویژه

20 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ورامین کشف شد

خبر استان : رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین از کشف 20 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

حسن میرزایی  اظهارکرد: در راستای اجرای طرح بازرسی و نظارت بر فعالیت واحدهای دریافت کننده فرآورده های نفتی، بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری مامورین پلیس آگاهی موفق به کشف 20 هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک واحد تولیدی آجر در ورامین شدند.
وی افزود: در بررسی های به عمل آمده از این واحد تولیدی مشخص شد که فرد متخلف با دپو و نگهداری فرآورده های نفتی دولتی، قصد فروش آن ها با قیمتی بالاترداشته است.
میرزایی اظهار کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت با تشکیل پرونده تخلف برای این واحد تولیدی، سوخت کشف شده را جهت تعیین تکلیف به شبکه فرآورده های نفتی ناحیه ورامین انتقال دادند.
وی تصریح کرد: ارزش و اهمیت گازوئیل در واحدهای تولیدی و قیمت پایین این محصول در ایران باعث شده تا افراد سودجو برای عرضه خارج از شبکه و قاچاق سوخت که سودهنگفتی را نصیب آنان می نماید تلاش نمایند که یقینا بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و پلیس آگاه به طور مرتب بر نحوه فعالیت واحدهای دریافت کننده فراورده های نفتی نظارت کرده و با متخلفان برخورد خواهند کرد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص حمل فراورده های سوختی، بلافاصله مراتب را به ستاد خبری 124 اداره صنعت، معدن و تجارت منعکس کنند.

منبع : ایرنا

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.