با ما همراه باشید

اتاق خبر

ساخت و سازهای غیرمجاز معضل جدی پاکدشت

خبر استان : علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز که با حضور جمعی از مسئولان در محل فرمانداری پاکدشت برگزار شد با اشاره به روند رو به رشد ساخت های غیرمجاز اظهار داشت: برای جلوگیری از گسترش روند ساخت و سازهای غیرمجاز باید همه مسئولان به صحنه بیایند.

وی ادامه داد: ستاد پیشگیری و مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز وظیفه هماهنگی و تصمیم گیری برای جلوگیری از بین رفتن معماری شهرستان پاکدشت را بر عهده دارد و در این مسیر با برنامه ریزی و نظارت درست بر اجرای روند ساخت و سازهای شهرستان، از معضلاتی که اکنون پاکدشت با آن روبرو است، جلوگیری کند.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: اعضای ستاد پیشگیری و مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز باید بدانند که وظیفه مهم و خطیری را بر عهده دارند زیرا آیندگان با دیدن شهرستان پاکدشت درباره عملکرد این ستاد و تصمیماتش به خوبی قضاوت خواهند کرد به همین خاطر باید همه اعضای این ستاد به وظیفه خود عمل کنند.

وی گفت: در حوادث و بلایای طبیعی، ساختمان هایی که اصول ایمنی و شهرسازی را رعایت نکرده اند و بدون ضابطه مشغول به ساخت و ساز شده اند، باعث بروز حوادث و ایجاد خسارت های مادی و جانی می شوند که با پیشگیری های لازم می توان از میزان خسارات کاست.

این مسئول با بیان اینکه جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز نیازمند عزم جدی و همکاری همه دستگاه ها و برخورد قاطع با متخلفین است، تاکید کرد: امروز ساخت و سازهای غیرمجاز یک معضل جدی در پاکدشت است به همین خاطر با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز و بدون ضابطه برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

وی گفت: باید توجه شود که اهمال نسبت به این امر باعث ایجاد صدمات جبران ناپذیری می شود که در آینده گریبان شهر و شهروندان ما را خواهد گرفت و همگرایی و تعامل بین دستگاه های مسئول همچون شهرداری ها، جهاد کشاورزی، دهیاری ها و دستگاه های خدماتی می تواند آمار کنونی ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه را کاهش و بخش عمده ای از آن را مهار کند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.