با ما همراه باشید

اتاق خبر

استکبار ستیزی هیچگاه به پایان نمی رسد

خبر استان  : عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای 1+5 گفت : مردم ایران اسلامی با تبعیت از مقام معظم رهبری به مسائل هسته ای نگاه می کنند و امیدوارند که مشکلات برطرف شود ولی باید دقت داشت که استکبار ستیزی هیچگاه به پایان نمی رسد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج محسن قمی در مراسم یادواره شهیدان منطقه امرآباد ورامین که در مسجد ارشاد برگزار شد افزود : به فرموده مقام معظم رهبری، زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست چرا که این امر موجب زنده ماندن ارزش های انقلاب و پاسداشت آرمان های والای امام راحل خواهد شد.

معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری گفت : مقام معظم رهبری در سخنان خود خط مشی جامعه را در زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان مشخص فرموده و اعلام کردند که زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهات نیست.
وی با اشاره به تلاش امام راحل برای انسان سازی اظهار کرد: امام خمینی(ره) در کنار اهمیت دادن به ساخت مسجد ، کتابخانه و یا حوزه علمیه به امر انسان سازی مبادرت می ورزید و این حرکت راهبری ایشان باعث عشق و ارادات نیروهای نظامی و انتظامی کشور به امام راحل شده بود.
حجت الاسلام قمی تصریح کرد: امام راحل همواره تلاش کردند تا مردم به خصوص جوانان در مسیر حیات طیبه قرار گیرند که نمونه آن را می توان در روح والای بسیجیان یافت.
وی افزود :  امام خمینی(ره) پس از پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس پیغام دادند که معجزه آن نیست که تعدادی ادوات نظامی و مقداری خاک را از دشمن بگیریم، بلکه معجزه این بسیجیان هستند که با تکیه بر ایمان و قدرت الهی به پیروزی دست یافتند.
معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها فرموده اند که در مورد دفاع مقدس کتاب های زیادی نوشته شده ولی نکته ای که به خوبی اشاره نشده آن است که نظام مقدس جمهوری اسلامی رزمندگان بسیار شجاع و فرماندهان بزرگی را تربیت کرده است.
وی تأکید کرد: شعار همیشگی ملت ایران عجین بودن انقلاب اسلامی با نهضت حسین(ع) است ، آحاد جامعه اسلامی ، نه فقط آن نسلی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل شرکت کرده که نسل های امروز و آینده استوار تر از گذشته در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی خواهند ایستاد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.