با ما همراه باشید

اتاق خبر

طرح اطلاع‌رسانی «شکوه حضور» در ورامین آغاز شد

خبر استان : مشاور فرماندار شهرستان ورامین از اجرای طرح اطلاع‌رسانی «شکوه حضور» ویژه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

حامد رستمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری «انتخابات یکی از عرصه‌های نمایش حضور مردم است و همه افراد وظیفه دارند تا زمینه حضور پرشور و حماسی مردم در این انتخابات سرنوشت‌ساز را فراهم کنند».

وی بیان داشت: ستاد برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از روز نخست فعالیت خود در شهرستان ورامین تلاش داشته تا با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری و حرکت در چارچوب قانون، زمینه برگزاری انتخاباتی با شکوه را برگزار کند و شرایط را برای حضور پرشور مردم در این صحنه سیاسی میسر کند.

رستمی گفت: کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان ورامین تلاش دارد تا در راستای وظایف قانونی محوله شرایط لازم برای برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم را برگزار کند و در این راستا کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات نیز تلاش خود را برای شفاف‌سازی روند برگزاری انتخابات و بسترسازی حضور مردم معطوف داشته است.

مشاور فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به اجرای برنامه‌های تبلیغی در جهت حضور پرشور مردم در انتخابات افزود: طرح شکوه حضور برای نخستین بار در فرمانداری ورامین به‌منظور آگاه‌سازی مردم از فرمایشات و بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری در اهمیت حضور مردم در انتخابات برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: در این طرح که در پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری ورامین بارگذاری شده، بیانات منتخب امام راحل، مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در ارتباط با انتخابات و لزوم توجه مردم به شرکت در آن آورده شده تا اقشار مختلف مردم با رجوع به این منبع بتوانند بصیرت و شناخت خود را نسبت به این موضوع مهم ارتقاء دهند.

وی خاطر نشان کرد: این طرح تا زمان برگزاری انتخابات در پایگاه اطلاع‌رسانی ورامین به آدرس www. varamin.ostan-th.ir ادامه داشته و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این آدرس از مطالب آن استفاده کنند.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.