با ما همراه باشید

اتاق خبر

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه فنی و حرفه ای سما پاکدشت

خبر استان : ریاست دانشگاه فنی حرفه ای سما پاکدشت از ثبت نام داوطلبین بدون آزمون در این مرکز تا پایان شهریور ماه خبر داد.

مهندس محسن تاجیک در مورد رشته های این مرکز در مقطع کاردانی گفت : دانشگاه فنی حرفه ای سما پاکدشت در رشته های الکترونیک، کامپیوتر، نقشه کشی، مکانیک، حسابداری و تربیت بدنی بدون آزمون دانشجو می پذیرد.

وی از اقدامات این مرکز دانشگاهی برای دانشجویان شاغل خبر داد و افزود : با توجه برنامه ریزی صورت گرفته به منظور فراهم نمودن امکان ادامه تحصیل داوطلبان شاغل، کلاس های این گروه از دانشجویان در روزهای آخر هفته و جمعه برگزار می گردد.

این مقام مسئول تصریح کرد : این دانشگاه با هدف حمایت مالی از دانشجویان نسبت به دریافت شهریه به صورت اقساط و اعطای وام صندوق رفاه اقدام نموده است .

مهندس تاجیک تعداد فارغ التحصیلان این دانشگاه را 2200 نفر عنوان کرد و تصریح کرد: 95 درصد دانشجویان این مرکز دانشگاهی بومی هستند و جای خوشحالی است که تکنیسین های فارغ التحصیل این مرکز در شهرک های صنعتی منطقه مشغول فعالیت هستند.

وی بر کیفیت بالای آموزشی و پژوهشی در دانشگاه سما پاکدشت تاکید کرد و افزود : تمام سعی مجموعه در ارتقاء امکانات آموزشی بوده و در همین راستا از نخبگان علمی به عنوان مدرس بهره گرفته شده است.

گفتنی است دانشگاه سما پاکدشت با بهره گیری از امکانات مناسب آموزشی و رفاهی مانند سایت های رایانه، کارگاه های تخصصی، سالن سمعی و بصری، کتابخانه، سالن غذاخوری در کنار اساتید برجسته یکی از قطب های آموزشی منطقه به حساب می آید.

 

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.