با ما همراه باشید

اتاق خبر

تغییر محل اجرای محدودیت تردد به تهران در محور امام رضا (ع) پاکدشت

خبراستان:به گفته مهدی علیدادی ؛ طرح محدودیت تردد خودروها به پایتخت از روز دوشنبه ۱۲ آبان در محل پلیس راه قدیم شریف آباد اجرا و طی آن، از ورود خودروهای غیربومی به تهران جلوگیری شده و از خروج خودروهای پلاک تهران از این محل، ممانعت به عمل آمد.

وی گفت: یکی از مشکلات پیش روی اجرای این طرح در این منطقه از شریف ‌آباد ، استقرار شهرک ‌های صنعتی، نیروگاه برق شهدای پاکدشت و چند روستا بعد از محل اجرای طرح به سمت استان سمنان بود که این امر، مشکلاتی را برای اهالی این منطقه ایجاد کرده بود.

بخشدار شریف آباد افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته، محل اجرای این طرح از امروز به ۵ کیلومتر جلوتر، به مکان جدید پلیس راه به سمت استان سمنان منتقل شد تا تردد خودروها با سهولت و سرعت بیشتری انجام شود و از ایجاد ترافیک جلوگیری گردد.

علیدادی افزود: به دلیل نور ناکافی در این منطقه جدید، این طرح شب هنگام در همان مکان قبلی اجرا می‌شود.

وی گفت: اجرای این طرح تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان ادامه خواهد داشت.

طرح محدودیت تردد خودروهای غیربومی استان تهران در دو نقطه شریف آباد شهرستان پاکدشت و سه راهی حسن آباد – چرمشهر شهرستان ورامین اجرا می‌شود.

بر اساس مصوبه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله کرونا، از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۲ آبان ‌ماه، محدودیت ‌های تردد عبور و مرور وسایل نقلیه به استان تهران آغاز و تا ساعت ۲۴ روز ۱۶ آبان ادامه خواهد داشت.

منبع خبر : خبرگزاری ایرنا

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.