با ما همراه باشید

اتاق خبر

فرمانداری ویژه ورامین در دستور کار مجلس دهم قرار می گیرد

خبر استان : استاندار تهران گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته، راه اندازی فرمانداری ویژه ورامین در دستورکار مجلس دهم قرار می گیرد.

سید حسین هاشمی در حاشیه مراسم معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شرق استان تهران افزود: پس از شروع به کار مجلس دهم این موضوع در دستورکار قرارمی گیرد و در صورت امکان فرمانداری ویژه در آن راه اندازی خواهد شد.

این مقام مسئول شعار هماهنگی، همدلی و اعتماد را سرلوحه کاری مدیران استان دانست و افزود : در طول دو سال گذشته با هماهنگی، همدلی و اعتماد موجود در شورای تامین استان هیچگونه اختلاف نظری نبوده و نتیجه آن امنیت است .

استاندار تهران  انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را بسیار مهم و تاثیر گذار در عرصه بین المللی دانست و گفت: برگزاری هرچه با شکوه تر این انتخابات نشان دهنده حمایت مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

هاشمی با اشاره به مذاکرات هسته ای  افزود: برجام اگر به نتیجه هم نرسد همین که کشور های به اصطلاح ابرقدرت جهان پای میز مذاکره با ایران نشستند نشان از عزت نظام و ملت ایران به برکت ائمه اطهار (ع) دارد.


نماینده عالی دولت در استان تهران در ادامه گفت: حضور بیش از دومیلیون نفری در 7 شهرستان شرق استان تهران از جمعیت برخی استان های کشور بیشتر است و این کثرت جمعیت ؛ موجب بروز مشکلاتی شده است که این مسائل با حضور ومشارکت مردم و ارگان های ذیربط حل می شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.