با ما همراه باشید

اتاق خبر

نام متین برای ورامین حفظ می‌شود/ملی‌پوشان سابق در راه متین ورامین

خبر استان : مدیرعامل جدید متین ورامین گفت: امروز نام متین به عنوان یک برند برای والیبال این شهرستان تلقی می‌شود به همین خاطر تلاش کردیم که این نام را حفظ کنیم.

خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: تیم متین ورامین پس از کش‌وقوس‌های فراوان در فصل جدید لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با مالکیت جدید شرکت خواهد کرد.

مسئولان شهرستان ورامین پس از انصراف مالک باشگاه متین ورامین از تیمداری در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، موسسه متین وارنای صالحین را به ثبت رساندند و بنا دارند با همان نام متین ورامین در رقابت‌ها شرکت کنند.

پس از بحث و رایزنی‌های متعدد مجید بذرافشان رئیس کنونی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه متین انتخاب شد و هدایت نماینده والیبال ورامین نیز بر عهده محمد ترکاشوند یکی از ستاره‌های والیبال ایران سپرده شد.

تشریح آخرین وضعیت نماینده ورامین در لیگ برتر والیبال

مجید بذرافشان مدیرعامل باشگاه متین ورامین و رئیس کنونی اداره ورزش و جوانان این شهرستان در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح آخرین وضعیت این تیم برای حضور در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور پرداخت.

بذرافشان با اشاره به پتانسیل و ظرفیت‌های موجود در والیبال شهرستان ورامین اظهار داشت: شهرستان ورامین در رشته والیبال از پتانسیل و ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: حضور تیم متین ورامین در چند فصل اخیر لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور موجی از شور و نشاط ورزشی را در میان علاقه‌مندان به والیبال در دیار ۱۵ خرداد ایجاد کرد.

شهرستان ورامین از پتانسیل بالایی در والیبال برخوردار است

بذرافشان کراپ شده

بذرافشان ادامه داد: با حضور و کسب موفقیت‌های متین ورامین در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور و جام باشگاه‌های آسیا و حضور در جام باشگاه‌های جهان، جوانان و نوجوانان فراوانی به این رشته ورزشی گرایش پیدا کردند و بسیاری از سالن‌های ورزشی به محلی برای تمرین و آموزش والیبال تبدیل شد.

وی اضافه کرد: با پایان فصل گذشته لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، مسئولان و مالکان موسسه کاراسازه متین اعلام کردند که در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر قصد تیمداری ندارند اما مردم و علاقه‌مندان به ورزش خواستار حضور یک تیم از ورامین در این مسابقات بود.

وی عنوان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، امسال نیز شهرستان ورامین یک نماینده در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور خواهد داشت و تلاش داریم تیمی قدرتمند را روانه مسابقات کنیم.

نام متین برای شهرستان ورامین حفظ شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در پاسخ به این سؤال خبرنگار مهر که نام نماینده ورامین در مسابقات لیگ برتر چه خواهد بود، اظهار داشت: امروز نام متین به عنوان یک برند برای والیبال این شهرستان تلقی می‌شود به همین خاطر تلاش کردیم که این نام را حفظ کنیم.

وی افزود: با تلاش مسئولان، موسسه‌ای به نام متین وارنای صالحین را به ثبت رساندیم تا بتوانیم از نام متین در مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور استفاده کنیم، به همین خاطر امسال نیز با نام متین ورامین در مسابقات حضور خواهیم داشت.

تمدید قرارداد احسن الله شیرکوند و حسام بخششی با متین

متین ورامین آپلود شده

مدیرعامل تیم متین ورامین در پاسخ به سؤال خبرنگار مهر که آیا ترکیب اعضای هیئت مدیره تیم مشخص شده است یا خیر، بیان داشت: ترکیب اولیه هیئت مدیره متین برای ثبت موسسه تشکیل شده است و طی روزهای آینده ترکیب نهایی اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره روند جذب بازیکنان جدید به تیم متین ورامین نیز یادآور شد: با تعدادی از بازیکنانی که فصل گذشته نیز در تیم حضور داشتند،  به توافق رسیدیم و در فصل جدید لیگ برتر نیز برای متین به میدان می‌روند.

جذب ملی پوشان سابق تیم ملی برای فصل جدید لیگ برتر

بذرافشان گفت: شریفات، احسن الله شیرکوند، شاهین مفیدی و  حسام بخششی از جمله بازیکنانی هستند که در این فصل نیز قرارداد خود را با تیم متین ورامین تمدید کردند.

مدیرعامل تیم متین ورامین ادامه داد: در زمینه جذب بازیکنان جدید نیز با نفرات زیادی رایزنی کردیم و در نهایت با پرویز پزشکی به عنوان پاسور، علیرضا نادی، محمد محمد کاظم و رحمان داودی به توافق رسیدیم که این بازیکنان سابقه درخشانی در والیبال دارند.

متین ورامین آپلود شده

مراسم رونمایی از تیم متین ورامین برگزار می‌شود

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار مهر که آیا مراسم رونمایی نیز برای تیم متین ورامین برگزار می‌شود، گفت: طی روزهای آینده مراسم رونمایی با حضور بازیکنان و مسئولان تیم برگزار خواهد شد.

بذرافشان یادآور شد: تمرینات تیم متین ورامین از عصر امروز با حضور بازیکنان و کادر فنی تیم آغاز و تمرینات فشرده‌ای برای حضور پرقدرت در لیگ برتر والیبال انجام می‌شود.

رقم برخی بازیکنان خارجی بالا بود

مدیرعامل تیم متین ورامین در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار مهر که آیا بازیکن خارجی نیز جذب تیم متین ورامین می‌شود، افزود:  با چندین بازیکن خارجی وارد مذاکره شدیم و تلاش داشتیم پشت خط زن تیم ملی فرانسه ولی بازیکن تیم ملی آمریکا را به خدمت بگیریم اما رقم بالای این بازیکنان در توان باشگاه متین نبود.

وی ادامه داد: هم اکنون تلاش می‌کنیم که یک بازیکن خارجی برای پست پاسور تیم به خدمت بگیریم.

گفتگو: سید محمدحسن محمودی

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.