با ما همراه باشید

اتاق خبر

تهران تلفیق زیبایی از سنت و مدرنیته است

خبر استان : عضو شورای شهر صربستان در بازدید از بخش‌های مختلف تهران گفت: مشاهدات ما از تهران نشان می‌دهد که این شهر بسیار پیشرفته کرده است و این موضوع با شنیده‌ها و انتظارات ما کاملاً متفاوت بود.

سابرینا دازدارویس در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در حاشیه پنجمین نشست هیئت اجرایی شهرداران آسیایی عنوان کرد: تهران از محدود شهرهایی است که مرا شیفته خود کرد. آثار تاریخی این شهر در کنار سیستم پیشرفته حمل و نقل تلفیق جالبی از سنت و مدرنیته را به وجود آورده است که در نوع خود کم نظیر است.

وی افزود: طی روزهای اقامت در تهران به تمام جزئیات شهر و شیوه ارائه خدمات شهری به شهروندان نگاه کردم و به این نتیجه رسیدم که تهران شهری با جمعیت زیاد و سرویس شهری کارآمد است.

عضو شورای شهر صربستان با اشاره اینکه برگزاری نشست‌هایی همچون نشست شهرداران آسیایی می‌تواند به هم‌افزایی و هم‌اندیشی کلان‌شهرهای آسیا بینجامد، تصریح کرد: پس از بازدید از تهران به این نتیجه رسیدم که ارتباط با شهرهایی همچون تهران فرصت ارزشمندی برای انتقال دانش و تجربیات شهرهای موفق به سایر شهرهاست.

دازدارویس تأکید کرد: بدون شک، با وجود شهرهایی همچون تهران دیگر نیازی نیست که برای حل مشکلات شهری الگوهای غربی را مد نظر قرار دهیم.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.