با ما همراه باشید

اتاق خبر

ناوگان حمل و نقل عمومی ورامین روزانه ضدعفونی می‌شود

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر ورامین از آغاز عملیات شستشو و ضدعفونی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان خبر داد.

حسن خوانساریان روز یکشنبه گفت: نظافت و ضدعفونی مستمر اتوبوس‌های درون شهری و برون شهری ناوگان حمل و نقل عمومی ورامین در دو نوبت صبح و عصر انجام می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر ۸۰ دستگاه اتوبوس زیر نظر سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرستان ورامین مشغول به فعالیت می‌باشند که رانندگان تمامی این خودروها با آموزش‌هایی که دریافت کرده‌اند، آگاهی کافی از راه‌های پیشگیری از بیماری کرونا دارند.

وی گفت: سازمان حمل بار و مسافر شهرداری ورامین با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در ناوگان حمل و نقل عمومی، اقدام به تهیه مواد ضدعفونی کرده و در اختیار رانندگان اتوبوس‌ها قرار داده تا این افراد در دو نوبت صبح و عصر، پیش از سوار شدن مسافر اقدام به شستشو و ضدعفونی اتوبوس به ویژه دستگیره‌ها کنند.

خوانساریان تصریح کرد: علاوه بر این، با مکاتبه با شرکت تعاونی مینی‌بوس‌داران ورامین، بر لزوم ضدعفونی کردن این بخش از ناوگان حمل و نقل عمومی تأکید شده است.

وی اظهار کرد: با هدف افزایش سطح آگاهی عمومی شهروندان از راه‌های مقابله با بیماری کرونا، بروشورهای آموزشی تهیه و در تمامی اتوبوس‌های درون شهری و برون شهری توزیع شده تا اطلاعات مردم با مطالعه آن، افزایش پیدا کند.

وی از شهروندان نیز خواست تا هنگام استفاده از وسایل نقلیه عمومی، اصول بهداشتی را رعایت کنند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.