با ما همراه باشید

اتاق خبر

خدمت شایسته شهرداری پاکدشت برای ورزشکاران

بهره برداری از مجموعه ورزشی قائم در ایام الله دهه فجر صورت پذیرفت.

در دهه فجر سال جاری، شهرداری پاکدشت اقدام به بهره برداری از چند پروژه مهم ورزشی نمود که مجموعه ورزشی قائم از جمله این پروژه هاست.

داریوش پازوکی شهردار پاکدشت، ضمن اشاره به این مطلب افزود: مجموعه ورزشی قائم با مساحت ۴ هزار و ۷۰۰ مترمربع در شهرک قائم بنا شد. این مجموعه در دو فاز به اجرا درآمد که شامل سالن ورزشی توپی و غیر توپی، سالن بدنسازی، خوابگاه، سالن آموزش، مجموعه سنگ نوردی و نجات فنی( دیواره های بولدر و لید) با قابلیت برگزاری مسابقات در سطح ملی و نیز آکادمی تخصصی کوهنوردی و سنگ نوردی، می باشد.

پازوکی با اشاره به قابلیت این ورزشگاه برای برگزاری مسابقات در سطح ملی اذعان داشت: برپایی مسابقات بزرگ کشوری در ورزشگاه قائم فرصتی بی نظیر برای شهرستان است که در کنار فعالیت های ورزشی، امتیازهای خاص اقتصادی، فرهنگی، گردشگری و غیره را به ارمغان خواهد آورد که مسئولین ذی ربط باید به این امر مهم توجه داشته باشند.

شهردار پاکدشت در ادامه اظهار داشت: با افتتاح این مجموعه علاوه بر بالارفتن ظرفیت های ورزشی و رشد و اعتلای ورزش شهرستان در بین شهرهای استان، اشتغال زایی صورت پذیرفته در این راستا را نیز باید مدنظر داشت.

وی گفت: ساخت پروژه هایی از این قبیل با اعتبار و مساحت بالا از اقدامات مهم شهرداری ست که در سایه تلاش مدیران شهرداری و همکاری اعضای شورای اسلامی امکان پذیر است و مدیریت شهری پاکدشت ادامه این روند را در برنامه های خود جای داده است که تحقق آن مشارکت شهروندان شریف پاکدشتی را می طلبد.

پازوکی در پایان تصریح کرد: باید در نظر داشت که بناهای این چنینی پس از بهره برداری، سرمایه ملی محسوب می شوند و شهروندان می توانند با حفاظت از این سرمایه ها، باعث ایجاد انگیزه مضاعف در مسئولین برای ساخت مجدد مجموعه هایی از این دست باشند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.