با ما همراه باشید

اتاق خبر

مهندس یعقوبی رئیس ستاد مدیریت بحران شهر پیشوا شد

خبر استان : به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای سالامی شهر پیشوا  مهندس حسن کریمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در راستاي اهداف قانون تشكيل سازمان مديريت بحران كشور، شیرزاد یعقوبی شهردار پیشوا را به عنوان رئیس ستاد مديريت بحران شهر پیشوا منصوب كرد.

شهردار پیشوا در این راستا این مسئولیت را بسیار حساس دانست و گفت : با تشکیل این ستاد، نقش و جایگاه مدیریت بحران، برای تقویت و استحکام بخشی منطقی در نحوه رسیدگی به موضوعات حوادث غیرمترقبه در شهرداری ایجاد می شود.

مهندس یعقوبی اظهار داشت : ایجاد ساختار سازمانی برای اجرای وظایف شهرداری ها در مراحل چهارگانه پیش بینی و پیشگیری ، آمادگی ، مقابله ، بازسازی و بازتوانی با سایر سازمان ها و دستگاه های مرتبط برای ایجاد شرایط ایمن و مناسب برای زندگی شهروندان تأمین و منافع و ارزشهای اساسی می باشد.

رئیس ستاد مدیریت بحران در پایان مجتبی نظری معاون خدمات شهر شهرداری پیشوا را بعنوان دبیر و جانشین اول ستاد مدیریت بحران و جواد حلیمی مسئول روابط عمومی شهرداری را بعنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران معرفی نمود و مقرر گردید ابلاغ اعضای دیگر ستاد بر اساس دستور عمل ابلاغی تشکیل مدیریت ستاد بحران در روز های اتی صادر و فعالیت رسمی ستاد مدیریت بحران شهر پیشوا آغاز گردد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.