با ما همراه باشید

اتاق خبر

مشکلات اقتصادی نتیجه نوع مدیریت مسئولان ناکاربلد است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مشکلات اقتصادی نتیجه نوع مدیریت مسئولان ناکاربلد است.

حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح چهارشنبه در جلسه اعتکاف شهرستان ورامین طی سخنانی گفت: فرصت تعطیلات اعتکاف هم ضعف دارد هم قوت و امیدوارم فضای اعتکاف برای سال جدید برای متعکفین با برکت باشد.

وی اعتکاف را برای نسل جوان بهترین ارمغان دانست و گفت: گام دوم انقلاب و بیانیه رهبری در این مراسم بیان و بحث شود، از طرفی بدانیم حضور معتکفین در نمازهای جمعه فرصت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه نظام اسلامی در همه حوزه‌ها موفق است، ادامه داد: اگر در حوزه اقتصادی مشکل داریم نتیجه مدیران ناکاربلد است، مدیران ما نمی‌خواهند حرف مردم را گوش کنند و به مسیر نادرست خود ادامه می‌دهند، اگر مدیریت جهادی و انقلابی باشد همه مشکلات قابل حل است.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: مردم ما فهمیدند که در راهپیمایی امسال آمدند و دنبال جایگزینی انقلاب نیستند و فقط به نوع مدیریت‌ها انتقاد دارند، از دولت تقاضامندیم به فکر مردم باشد، بالاخره دولت متعلق این مردم است و مطمئناً اگر مردم همتی ببینند کمک خواهند کرد تا در جهت رفع مشکلات گام‌های اساسی برداشته شود.

وی با اشاره به ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی گفت: این روز در تعطیلات گم شده است و ما باید با گرامیداشت آن احیاگر این روز تاریخی باشیم.