با ما همراه باشید

اتاق خبر

جلوگیری از قاچاق سوخت با رصد دقیق سهمیه­ جایگاه های سوخت قرچک

خبراستان: قرچک- معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک گفت: سهمیه ­های تخصیصی به واحدها و جایگاههای سوخت شهرستان برای جلوگیری از قاچاق سوخت به طور دقیق رصد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جعفری پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قرچک افزود: با توجه به محدوده و مساحت کم شهرستان قرچک موضوع قاچاق در شهرستان چشمگیر نبوده و تنها محدود به برخی کالاهاست که ضروری است کارگاهها و انبارهای مورد هدف نیز شناسایی و برخورد لازم صورت پذیرد.

وی گفت: با توجه به اینکه بحث عمده کشور موضوع قاچاق سوخت است، بایستی تمامی موارد مصرف و سهمیه­های تخصیصی به واحدها و جایگاهها و… مورد رصد قرار گیرد تا شاهد سوء استفاده و یا قاچاق آن به بیرون از مرزها نباشیم که ضروری است در این راستا تمامی دستگاهها با جدیتی بیش از پیش تمهیدات لازم را اندیشیده و با هماهنگی و همکاری با یکدیگر نسبت به مدیریت موضوع اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک خاطرنشان کرد: بایستی کمیته­ای با عنوان کمیته «پیگیری اجرای شیوه نامه مبارزه با قاچاق کالای سلامت محور» که زیرمجموعه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است تشکیل و موارد مورد انتظار بررسی و اجرایی شود.

مهدی وحدی سرپرست اداره سیاسی فرمانداری نیز در ادامه ضمن قدردانی از اقدامات صورت پذیرفته توسط اعضای کمیسیون، در رابطه با جایگاههای سوخت شهرستان و برخی عطاریهای فاقد مجوز مطالبی را مطرح و از اعضاء خواست گزارشهای خود را در رابطه با دستورات جلسه ارائه کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.