با ما همراه باشید

اتاق خبر

جوانان ما باید متهاجم به فرهنگ غرب باشند

خبراستان: امام جمعه قرچک گفت: جوانان ما باید متهاجم به فرهنگ غرب باشند تا آنها به خود اجازه ندهند به فرهنگ ما نفوذ کنند.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، حجت السلام و المسلمین حجت اله اسماعیلی در شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک اظهار داشت: هر کس به نوعی در شکل گیری این انقلاب موثر بودند و ادامه دهنده این راه هستند.
امام جمعه شهرستان قرچک گفت: در بخش فرهنگ به برکت انقلاب اسلامی کار شده ولی متاسفانه آن گونه که باید کار نشده و به هدف نرسیدیم و باید توجهاتی صورت گیرد، باورهای دینی و انقلاب ما در فرهنگ ما گنجانده شودتا جوانان ما با فطرت اسلام آشنا شوند.

وی بیان کرد: اصالت فرهنگ ایلامی را باید بشناسیم و کار کنیم و به دیدگاه های حتی سطح پایین هم باید توجه شود، رسالت باید بر سه محور احیای فرهنگ دینی، توجه کاربردی فرهنگ و شناخت فرهنگ بیگانه است.

اسماعیلی افزود: نفوذ فرهنگ غربی به فرهنگ اسلامی بسیار از سنت ها و رسم و رسوم اسلام را تغییر داده است، کارهای فرهنگی در شهرستان باید بیشتر کار شود و باید بودجه های فرهنگی باید به مسجد تزریق شود تا در هویت اسلامی حفظ شود.

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: برای رشد فرهنگ اسلامی و انقلابی باید رشد کنیم و جوانان را پای میز کار بیاوریم تا از استعدادهای و ایده های آنها استفاده کنیم و ابزار آن را هم فراهم کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: جوانان ما باید متهاجم به فرهنگ غرب باشند تا آنها به خود اجازه ندهند به فرهنگ ما نفوذ کنند.

گفتنی است، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک به ریاست حجت الاسلام اسماعیلی رئیس شورای فرهنگی عمومی و با حضور خطیبی سرپرست فرمانداری، جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان تهران و رؤسای ادارات در دفتر امام جمعه برگزار شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.