با ما همراه باشید

اتاق خبر

بررسی و رفع مشکلات ایثارگران در مساجد قرچک/300 خانواده شاهد و ایثارگر تجلیل می‌شوند

خبراستان: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک گفت: جهت بررسی و رفع مشکلات ایثارگران میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک جهت بررسی بیشتر به مساجد شهرستان می‌رود.

آزمان کادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قرچک پیرامون برنامه‌های جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی در ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته یادواره شهدای انقلاب اسلامی در مصلای شهرستان با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مسؤولان برگزار خواهد شد و در این مراسم از تعدادی از خانواده‌ها تجلیل می‌شود.

وی گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۳۰۰ خانواده معظم شاهد و ایثارگر توسط مسؤولین تجلیل و تکریم خواهند شد که این دیدارها توسط بنیاد به ادارات و نهادها و پایگاه‌های بسیج ارسال می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک در خصوص میهمانی لاله‌ها بیان داشت: گل‌باران مزار شهدای شهرستان هم‌زمان با سراسر کشور در چهار گلزار امامزاده عبدالله داودآباد، گلزار شهدای امامزاده ابراهیم ولی‌آباد، گلزار شهدای امامزاده بی‌بی زبیده و گلزار شهدای گمنام با حضور مسؤولان عطرافشانی و گل‌باران خواهد شد.

این مسئول بیان داشت: بیش از ده برنامه‌ مشترک در مدارس شاهد با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت خواهد گرفت که نمونه آن نقاشی همگانی، بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان، مشاوره خانواده، برگزاری مسابقه در بین دانش‌آموزان خواهد بود.

کادری تأکید کرد: دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و تبیین جایگاه والای شهدا در این برنامه‌ها به نحو احسن انجام خواهد شد چراکه مردم و دانش آموزان باید پیشرفت‌ها را درک کنند.

وی خاطرنشان کرد: دیدار از خانواده شهدای انقلاب با حضور امام‌جمعه،  فرماندار، شهردار و سایر مسؤولان از برنامه‌هایی است که در ایام‌الله دهه فجر صورت خواهد گرفت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک در پایان گفت: از برنامه‌های مهمی که در جشن چهل‌سالگی انجام می‌شود بررسی مشکلات جامعه ایثارگران و ارائه میز خدمت با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و کارشناسان این اداره در مساجد بزرگ شهرستان است که به مشکلات جامعه ایثارگری به نحو احسن رسیدگی و در صورت امکان رفع شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.