با ما همراه باشید

اتاق خبر

برنامه محوری سرلوحه اقدامات در شهرستان قرچک/تبدیل مدیریت عمل گرا به نتیجه گرا

خبر استان : اولین جلسه شورای اداری شهرستان قرچک  با حضور مسعود مرسل پور فرماندار جدید این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، جلسه شورای اداری شهرستان قرچک صبح امروز با حضور مسعود مرسل پور فرماندار جدید شهرستان قرچک، معاونین فرمانداری و رؤسای ادارات شهرستان برگزار شد.

در این جلسه فرماندار شهرستان قرچک اساسی ترین مشکل منطقه را نبود ساختار اداری در این منطقه دانست و برگزار کردن جلسات شورای اداری را یکی از ارکان مدیریتی و مثمر ثمر در هر منطقه عنوان کرد.

مسعود مرسل پور اظهار داشت: رؤسای ادارات تمام پیشنهادات خود را از لحاظ کیفی و کمی در رابطه با ساختار اداری دستگاه مربوطه ارائه دهند تا در جلسات مختلف کارشناسی شده و نتیجه مطلوب حاصل شود.

وی در خصوص مباحث اصلی شهرستان همچون مسکن، بهداشت و درمان، حمل و نقل، ورزش و … نکاتی را یادآور شد و افزود: معضل نبود ساختار اداری صحیح یکی از مهمترین مشکلات موجود است که کلیه امور را تحت الشعاع قرارداده اما با رایزنی هایی که با دستگاههای مربوطه در سطح استان و کشور خواهد شد به طور جدی در جهت رفع این موانع ورود خواهیم کرد.

گفتنی است در این جلسه رؤسای کلیه ادارات ضمن ارائه گزارش عملکرد خود طی مدت شهرستان شدن قرچک، به طرح مشکلات و معضلات دستگاه مربوطه پرداختند و از فرماندار جدید خواستند با تمام توان در راستای کمک به حل مشکلات موجود عمل کند.

همچنین بنا به دستور فرماندار کلیه رؤسای ادارات به ارائه پیشنهادات لازم در خصوص ارتقای سطح خدمت رسانی مطلوب به شهروندان پرداختند.

برنامه محوری سرلوحه تمام اقدامات شهرستان قرچک خواهد بود

فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: برای رسیدن از عمل گرایی به نتیجه گرایی در شهرستان قرچک بایستی برنامه محوری سرلوحه تمام اقدامات قرار گیرد.

مسعود مرسل پور در جلسه شورای اداری که صبح امروز برگزار شد، افزود: در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی دست به دست هم دهیم تا کارهایی که در منطقه صورت می گیرد موجب رضایت خداوند متعال و مردم متدین منطقه باشد.

وی بیان کرد: یکسری از کارها بر عهده ادارات بوده که وظیفه ذاتی آنها محسوب می شود و نسبت به انجام آن مبادرت دارند اما در این شهرستان که نوپاست حتی الامکان باید کارهای مهم و پایلوت را انجام داد، دستگاههای شهرستان نباید به روزمرگی بیافتند و باید به فکر ارائه ایده های نو، مطلوب و متناسب با نیاز شهرستان باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک ضمن اینکه از ادارات خواست تا برنامه های سال 94 خود را به فرمانداری اعلام کنند تا در جلسات مختلف مباحث کارشناسی شود، ادامه داد: باید بدانیم اگر برنامه داشته باشیم به نتیجه دلخواه می رسید، روزمرگی جلوی ارتقای خدمات را می گیرد، تجربه نشان داده هر زمان با برنامه پیش رفتیم به ما کمک شده است.

وی ضمن قدردانی از تلاشهای شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک گفت: تابحال این نهاد کمک حال ادارات مختلف بوده اما اینکه دائم به شهرداری و شورای شهر متوسل باشیم خوب نیست و این در حالیست که به تناسب از کمک آنها بی نصیب نخواهیم بود.

مرسل پور گفت: بایستی در سطح منطقه به نحوی حرکت کرد که ضمن کاهش مشکلات مردم، به تناسب خدمات بهتری نیز ارائه شود.

فرماندار شهرستان قرچک افزود: موضوعات مطرح شده در جلسه نشان داد مدیران شهرستان قرچک عمل گرا هستند اما بایستی این عمل گرایی به نتیجه گرایی برسد و زمانی به نتیجه خواهیم رسید که برنامه محور باشیم.

وی با تأکید بر اینکه مشکلات موجود باید در تمام ابعاد رصد شود، عنوان کرد: هدف بنده از حضور در این منطقه فقط خدمت است و تمام سعی و تلاش بنده همکاری تمام و کمال با ادارات خواهد بود.

مرسل پور همچنین در این جلسه از تلاش اصحاب رسانه قدردانی کرد و اهتمام آنان نسبت به انعکاس اخبار در سطح استان را کم نظیر دانست.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.