با ما همراه باشید

اتاق خبر

راه یافتن فتح الله فرجی و حسن حبیبی به شورای شهر ورامین / انتظار برای اعمال تغییرات

خبر استان : پس از استعفای بهزاد حسینی و سیدمحسن رضایی دو عضو شورای اسلامی شهر ورامین، به ترتیب حسن حبیبی و فتح الله فرجی به عنوان دو عضو علی البدل راهی شورای شهر شدند.

یکصد و چهل و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ورامین در حالی برگزار شد که بهزاد حسینی عضو شورای اسلامی شهر ورامین استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه شورای شهر نمود و پس از طرح در صحن علنی به رأی گذاشته شد که مورد توافق اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر ورامین قرار گرفت.

بهزاد حسینی عضو شورای اسلامی شهر ورامین صبح سه شنبه از این سمت برای حضور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی استعفا داد.

در جلسه یکصد و چهل و نهم شورای شهر ورامین نیز که فوق العاده تشکیل و شامگاه سه شنبه دوم تیرماه برگزار شد، ۹ عضو شورای اسلامی شهر ورامین در ابتدایی ترین ساعات بامداد چهارشنبه سوم تیر ۹۴ با استعفای سید محسن رضایی رئیس شورای شهر موافقت کردند تا وی شبانه برود.

به این ترتیب، حسن حبیبی که با هفت هزار و ۳۶۸ رأی نفر چهاردهم و فتح الله فرجی که با هفت هزار و ۳۲۲ رأی نفر پانزدهم انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر شده بودند، به ترتیب جایگزین حسینی و رضایی شدند.

بر اساس این گزارش، مراحل قانونی فرایند استعفا و جایگزینی اعضای اصلی و علی البدل شورای شهر ورامین باید در فرمانداری شهرستان ورامین و استانداری تهران طی شود و سپس با توجه به تعطیلی ۱۰ روزه شورای شهر، به احتمال زیاد، اواسط تیرماه ۹۴ فتح الله فرجی و حسن حبیبی برای حضور رسمی در شورا، سوگند یاد می کنند.

حال باید دید این تحولات ، چه تغییراتی را در ساختار مدیریت شهری ایجاد خواهد نمود .

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.