با ما همراه باشید

اتاق خبر

آب شرب «فرون آباد» به خط لوله آب تهران متصل می‌شود

نماینده مردم پاکدشت در مجلس:
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: آب فرون آباد قرار است از خط لوله آبی که تامین کننده آب تهران است تغذیه و به این شهر ارسال شود.

 محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، در مراسم کلنگ زنی ساختمان شماره 2 آتش نشانی شهر فرون آباد، ضمن تشکر از غیرتمندی مردان همیشه آماده به خدمت آتش نشان اظهار کرد: امروز در منطقه آتشی بزرگ تر توسط دشمنان اسلام برافروخته شده است و این آتش توسط آمریکا، صهیونیست ها و استکبار جهانی در منطقه و جهان علیه ایران اسلامی شکل گرفته است.

*دشمنان با آتش افروزی در منطقه به خیال خام خود می خواهند با ایران مقابله کنند

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان با این آتش افروزی به خیال خام خود می خواهند با جمهوری اسلامی ایران مقابله کنند، اما اینها از گذشته درس نگرفته و نخواهند گرفت.

قمی بیان کرد: آقای ترامپ من از شهر فرون آباد شهرستان پاکدشت به شما و تمامی دشمنان اسلام اعلام می کنم، خانواده های معظم شهدا سمبل مقاومت و ایثار و شهادت هستند، جنگ هشت ساله دفاع مقدس را به خاطر بیاورید، اکنون صدام با آن رجز خوانی در کجا است.

*الگوی ملت ایران امام حسین(ع)، عاشورا و کربلاست

وی افزود: آقای ترامپ شما حریف مردم ایران نمی شوید، الگوی این ملت امام حسین(ع)، عاشورا و کربلاست، ملت ایران ولایی هستند و ایمان و شجاعت و شهامت سرلوحه امورشان است؛ به نقل از قرآن کریم، «ما امیدبه پروردگار داریم» در حالی که شما این امید را ندارید.

قمی تصریح کرد: ما قطعا این آتش را خاموش خواهیم کرد و امریکا، اسرائیل و استکبار جهانی را که در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند را به زباله دان تاریخ می فرستیم.

*آب شهر فرون آباد از خط لوله آب تهران تامین می شود

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: بنده که از همان ابتدا این خدمتگزاری نصیبم شد برای بهره مندی مردم شهر فرون آباد از سد ماملو تلاش کردم، یک سال و اندی به شدت پیگیر اجرای این پروژه در شهر فرون آباد هستم، آب فرون آباد قرار است از خط لوله آبی که تامین کننده آب تهران است تغذیه و به این شهر ارسال شود.

وی افزود: از عمده ترین مشکلات این آبرسانی، عبور لوله آب از زیر جاده اصلی بود که طی جلسات متعددی که با مسکن و شهرسازی داشته ایم این مشکل مرتفع شد.

*تامین آب مردم روستای چل قز باید از شهرری پیگیری شود

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من امروز عصر میهمان عزیزان روستای چل‌قز برای حل این مشکل هستم اما این عزیزان بدانند که این مشکل باید قانونی حل شود و آنها باید به شهر ری بروند و پیگیر تامین آب روستای خود باشند نه شهر فرون آباد.

قمی در پایان متذکر شد: پروژه آبرسانی از سد ماملو به فزون آباد به یاری خداوند تا پایان تابستان به سرانجام می‌رسد، لوله های آب توسط اداره آب خریداری شده و نقشه ها و مخزن نیز مشخص و بزودی و به همت دوستان آبفا به بهره برداری می رسد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.