با ما همراه باشید

اتاق خبر

نظارت بر اماکن ورزشی ورامین افزایش می یابد

خبر استان : رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: نظارت بر اماکن ورزشی این شهرستان در فصل تابستان افزایش می یابد.

مجید بذرافشان  گفت: دومین مرحله از طرح نظارت بر اماکن ورزشی ورامین همزمان با آغاز تعطیلات تابستان و اجرای طرح اوقات فراغت جوانان در کلیه مراکز و باشگاه های ورزشی خصوصی و دولتی شهرستان اجرا می شود و در صورت مشاهده تخلفاتی نظیر نداشتن مجوز فعالیت، عدم بیمه ورزشی ورزشکاران و استفاده از مواد ورزشی غیر مجاز با این گونه مراکز برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد.

وی گفت: مرحله اول طرح نظارت بر اماکن ورزشی در فروردین ماه سال جاری در کلیه مراکز ورزشی شهرستان اجرا شده بود.

بذرافشان افزود: بیش از 80 باشگاه ورزشی دولتی و خصوصی در سطح شهرستان ورامین مستقر می باشند که این مراکز در طول ایام تابستان در بیش از 95 رشته ورزشی نسبت به جذب جوانان ، نوجوانان و علاقمندان به رشته های ورزشی اقدام می کنند.

وی افزود: در طول هفته های اخیر جلسات مشترکی با مسوولین باشگاه های ورزشی شهرستان تشکیل شده و آنان را با ضوابط قانونی و دستورالعمل های ابلاغی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران آشنا ساخته و نحوه خدمت رسانی و دریافت شهریه را به آنان گوشزد نموده ایم .

بذرافشان اظهار کرد: پیش بینی می شود در ایام تابستان بیش از 15 هزار نفر از جوانان و دانش آموزان شهرستان ورامین در دوره های آموزشی باشگاه های ورزشی شهرستان شرکت نمایند که این امر نظارت مستمر بر فعالیت باشگاه های ورزشی را می طلبد.

وی گفت: با حضور مربیان مجرب در رشته های مختلف نظیر فوتبال، فوتسال، والیبال و رشته های رزمی تلاش می شود که از حضور دانش آموزان به منظور استعدادیابی نیز استفاده شود و بهترین نفرات در رشته های مختلف ورزشی شناسایی و در طول سال از وجود آنان در تیم های منتخب شهرستان استفاده شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین افزود: هم اکنون اکثر باشگاه های ورزشی مجوز فعالیت خود را دریافت کرده اند و به اماکن دولتی نظیر باشگاه های ورزشی آموزش و پرورش نیز تذکر داده شده تا هر چه سریعتر نسبت به دریافت مجوز فعالیت اقدام کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.