با ما همراه باشید

اتاق خبر

رونمایی از قطعه ی نام آشنای انقلاب توسط گروه تواشیح آل یاسین ورامین

خبر استان : اثر جدید گروه آل یاسین با نام آشنای انقلاب به زودی و در همایش “ستارگان درخشان ورامین” رونمایی خواهد شد . 

حسین نجفی با اشاره به نوآوری در قطعه ی “آشنای انقلاب” گفت : این اثر به سفارش دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین ، برگرفته از شعری زیبا به قلم مهدی مجتهدی شاعر برجسته شهرستان ورامین است که با تنظیم آقای کیان مقدم ، یکی از بزرگترین و بهترین تنظیم کنندگان آثار موسیقایی در کشور به آخرین مراحل تولید رسیده است.

سرپرست گروه آل یاسین افزود : خوانندگان این اثر زیبا ، سید سعید هاشمی – حسین خدمتعلی – حسین نجفی – منصور مومنی نیا و سجاد نمازی هستند .

وی ادامه داد : رونمایی و اجرای زنده ی این قطعه در همایش “ستارگان درخشان ورامین” خواهد بود و پس از آن ، در سایت رسمی گروه آل یاسین و سایر سایت ها و رسانه های شبکه اجتماعی قابل دریافت می باشد .

وی از این قطعه بعنوان اولین قطعه ی تواشیح مخصوص شهرستان ورامین یاد کرد و افزود : این تواشیح طبعا راه را برای بسیاری از استعدادهای شهرستان در جهت ارائه ی قطعات مناسب تر و در شان و منزلت شهرستان ورامین هموار خواهد نمود .

لازم به ذکر است گروه تواشیح و مدیحه سرایی آل یاسین از سال 1387 فعالیت خود را به طور گسترده و در شهرستان ورامین ، استان تهران و سراسر کشور آغاز نمود و تا کنون قطعات بسیاری را با موضاعات مذهبی و اجتماعی از جمله مهدویت ، عرفان ، حجاب ، فاطمیه و …. منتشر نموده است . قطعه ی دختر ایران زمین با موضوع حجاب ، آخرین اثر این گروه می باشد که هنوز به مرحله انتشار رسمی نرسیده است .