با ما همراه باشید

اتاق خبر

شهرداری ورامین گرفتار حواشی و روزمرگی نشود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در دیدار با شهردار ورامین گفت: شهرداری ورامین گرفتار حواشی و روزمرگی نشود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی صبح شنبه در دیدار با حسین دهقان، شهردار ورامین اظهار داشت: در این مقطع که مدیریت شهری ورامین بر عهده شما گذاشته شده است امیدواریم همچون مسئولیت های گذشته در این منصب نیز موفق باشید همانطور که می دانید فضاسازی شهری و آسفالت که از کارهای روتین شهری است توسط شهرداری انجام می شود اما لازم است که نسبت به انجام کارهای ماندگار در شهر قدم های موثری برداشته شود.

محمودی افزود: ۷۰۰ سال پیش که مسجد جامع شهر ورامین ساخته شده است و یا برج علاء الدوله این شهر هیچ نامی از سازنده  این بناها نیست اما اثار آنخا بر جای مانده لذا مسئولین باید تمام تلاش خود را جهت ماندگار شدن آثار خود و خدماتی که ارائه می دهند داشته باشند و همچنین شهردار باید شهردار مردم باشد و شورای شهر بر کار مدیریت شهری نظارت های لازم را داشته باشد.

وی بیان داشت: لازم است مجموعه مدیریت شهری دور بودن از حواشی و گرفتار نشدن در روزمره را سرلوحه کار خود قرار دهد و فقط به آبادانی شهر و گسترش خدمت رسانی توجه کند، البته در مسیر راه فراز و نشیب هایی وجود دارد که با مدیریت درست قابل حل می باشد و سعی بر این باشد که در کنار پیگیری امور روزمره،کارهای زیربنایی را در شهر دنبال شود.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه ترافیک شهری ورامین وضعیت بسیار نامناسبی دارد گفت: در این باره از کوتاهی برخی مسئولان گله مند هستیم و امیدواریم این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد و همچنین مورد بعدی ورودی شهر است که همانطور که می دانید ورودی هر شهر نشان دهنده وضعیت آن منطقه است و امروز شهر ورامین ورودی مناسبی ندارد.

محمودی بیان داشت: از موارد قابل ذکر دیگر می توان به ۳ مورد مهم اشاره کرد اول نبود سرویس بهداشتی و نمازخانه در ورودی های شهر اشاره کرد که امروز به یک معضل برای مردم تبدیل شده است و مورد دوم تامین زمین مناسب به منظور احداث مصلی می باشد که نیاز آندر شهر کاملا مشهود می باشد و انتظار می رود تلاش های لازم در این زمینه صورت بگیرد و سومین مورد مهم، کمربندی ورامین پیشوا است که نیازمند درختکاری می باشد و باید از فرصت روز درختکاری برای این امر استفاده کرد.