با ما همراه باشید

اتاق خبر

ربودن مرد زندانی در تهران برای آزاد کردن وثیقه

ربودن مرد زندانی در تهران برای آزاد کردن وثیقه

خبر استان:

مرد جوان که در ماجرای اختلاف حساب مالی به زندان افتاده بود پس از آزادی با قرار وثیقه از سوی ضامن پرونده اش ربوده شد.

مرد زندانی در نامه‌اش به قاضی سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران ادعا کرده مدتی قبل به خاطر اختلاف مالی به زندان افتاده بود تا اینکه یکی از دوستانش برای او وثیقه گذاشته و آزاد می‌شود، اما چند روز بعد از آزادی مرد ضامن او را از مقابل خانه‌اش ربوده و به زندان تحویل داده و وثیقه‌اش را آزاد کرده است. پس از طرح شکایت، بازپرس سهرابی برای بازجویی شاکی را از زندان به دادسرا احضار کرد.

مرد زندانی در شرح ماجرا گفت: مدتی قبل با مردی اختلاف مالی پیدا کردم و او از من شکایت کرد. قاضی پرونده پس از بازجویی تا تکمیل شدن تحقیقات مرا به زندان محکوم کرد تا اینکه پرونده کامل شد و برای من تا روز دادگاه قرار وثیقه صادر شد. با یکی از دوستانم به نام شایان تماس گرفتم و از او خواستم برای من سندی تهیه کند و او هم سند یکی از املاکش را به عنوان وثیقه گذاشت و آزاد شدم. وی ادامه داد: هنوز چند روزی به زمان دادگاهی‌ام مانده بود که از سوی شایان و چند نفر از دوستانش ربوده و تحویل زندان شدم. آن روز وقتی از خانه‌ام برای انجام کاری بیرون آمدم شایان با خودرواش کنارم توقف کرد. فکر کردم کاری با من دارد یا قصد احوالپرسی دارد به همین دلیل به خودرواش نزدیک شدم تا از او دوباره تشکر کنم که ناگهان چند نفر از خودرو پیاده شدند و مرا به زور سوار کردند. شایان رانندگی می‌کرد و چند مرد ناشناس هم مرا به شدت کتک زدند و تهدید کردند هیچ حرفی نزنم. در حالی که به شدت شوکه شده بودم علت ربودنم را سؤال کردم که شایان مدعی شد به خاطر اینکه وثیقه‌اش را آزاد کند مرا ربوده تا تحویل زندان بدهد. ساعتی بعد شایان مرا تحویل زندان داد و وثیقه‌اش را آزاد کرد.
آنها مرا تهدید کردند که شکایت نکنم به همین دلیل ابتدا قصد شکایت نداشتم، اما وقتی موضوع آدمربایی را با خانواده‌ام در میان گذاشتم تصمیم گرفتم از شایان و دوستان ناشناسش به اتهام آدمربایی و ضرب و جرح شکایت کنم.
با طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی سهرابی برای انجام تحقیقات و مشخص شدن ادعای مرد زندانی در اختیار کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.