با ما همراه باشید

اتاق خبر

پل 15 خرداد به‌زودی برداشته می‌شود

خبر استان: شهردار ورامین گفت: تخریب پل پانزده خرداد ورامین به جهت برون رفت از بحران چند منطقه محروم، از جمله اقداماتی خواهد بود که باید تا پایان سال جاری به سرانجام برسد.

 علی حیدریان ظهر امروز در دیدار صمیمانه با معتمدان کارخانه قند ورامین اظهار داشت: طی 3 سال گذشته خدمات شایان توجهی به برخی مناطق منجمله کارخانه قند ارائه شده ولی باید در این امر تلاش مضاعفی داشت تا کاستی‌های گذشته نیز جبران شود.

وی ادامه داد: هرچند برنامه‌هایی در این زمینه در دستور کار قرار گرفته ولی بنا به دلایلی هنوز آنچه که درخور شأن مردم است به انجام نرسیده که باید برای رسیدن به ایده‌آل تلاش را بیش از پیش افزایش داد.

شهردار ورامین عنوان کرد: برنامه‌های مدونی را در دستور کار قرار داده‌ایم تا بتوان تمام مناطق ورامین را از لحاظ عمرانی به شرایط مطلوب رسانده ولی برخی از بخش‌ها همچون کارخانه قند، گل‌تپه، ده شریفا، دهوین، کاظم‌آباد، خیرآباد و عمروآباد که از برخورداری کمتری بهره می‌برند باید نگاه ویژه‌تری به آن‌ها شود.

حیدریان گفت: از مهم‌ترین اقدامات پیش رو، تخریب پل 15 خرداد است که می‌تواند راه مواصلاتی کارخانه قند، روغن‌کشی و کهریزک به مبادی دیگر را هموار سازد.

وی بیان کرد: این پروژه 9 ماه به طول خواهد انجامید که با ارائه طرح مذکور، یک ماه دیگر شروع کار رقم خواهد خورد و پیمانکار کار خود را آغاز خواهد کرد که در این زمینه هماهنگی‌های لازم نیز با شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

شهردار ورامین افزود: در صورت موفقیت در این امر، یادگاری از شهرداری و شورا برای شهروندان بجا گذاشته خواهد شد؛ زیرا  احداث این پل در گذشته باعث جدایی کارخانه قند و دیگر مناطق از مرکز شهر شده که خود منجر به محرومیت‌های بسیاری تاکنون گشته است.

حیدری اشاره داشت: برنامه‌های دیگری در بخش‌های عمرانی، افزایش سرانه فضای سبز و ورزشی را مدنظر قرار داده‌ایم که باید هرچه سریع‌تر پیگیری و اجرای شود.

حیدریان در پایان اظهار کرد: تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا سرافرازی و آسایش را برای شهروندان شهرم به ارمغان آورده و در این زمینه کارخانه قند و دیگر مناطق محروم که مستحق پیشرفت بوده را به آنچه که شایسته هستند رهنمون سازم.

امیرحسین فرجی از معتمدان کارخانه قند در ادامه به نمایندگی از حاضران گفت: باید ممنون زحمات و خدمات شهرداری باشیم که پس از گذشت چند دوره توانست با رویکردی مناسب به داد مردم منطقه کارخانه قند برسد و برخی از کاستی‌ها را جبران کند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه شهردار ورامین با این نگاه ویژه چند مشکل اساسی را رفع کرد ولی هنوز جای کار برای خدمت‌رسانی باقی است.

علی قاسمی نیز بیان داشت: هرچند کارهایی در بخش‌های مختلف صورت پذیرفته ولی شان و جایگاه مردم بیش از این است و باید برای رفع محرومیت‌ها تلاش کرد و نباید به سادگی از کنار معضلات گذشت.

وی افزود: سالیان سال است که مسؤولان وعده‌هایی برای رفع مشکلات به مردم مناطق محروم داده‌اند ولی آنچه که انتظار می‌رود تحقق نیافته که این امید می‌رود با تلاش و پیگیری‌های مجدانه شهردار تمام موارد مستحق شود.

حمید کاشانی نیز اظهار داشت: اهالی کارخانه قند، روغن‌کشی و کهریزک با نابه‌سامانی‌هایی روبه‌رو هستند که از لحاظ تردد شهروندان را با مشکل مواجه ساخته که باید با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده هرچه زودتر این امر مرتفع شود.

این شهروند اضافه کرد: مردم انقلابی و ولایت‌مدار این منطقه بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرند؛ زیرا سالیان سال است افراد مختلفی برای برون رفت از بحران قول‌هایی می‌دهند که هنوز موارد و مشکلات بر قوت خود پابرجاست.

یکی از خبرنگاران ساکن کارخانه قند نیز گفت: اخبار رسیده از موفقیت شهردار ورامین در بعد برنامه‌های اجرا شده عمرانی خبر می‌دهد که در تمام شهر این امر به وضوح قابل مشاهده است.

اسماعیل تاجیک اشاره داشت: خوشبختانه در طول 3 سال گذشته شاهد اجرای پروژه‌های مختلفی از سوی جناب حیدریان بوده‌ایم که خود نشان از توانمندی و دلسوزی این مسئول دارد.

به گزارش فارس، در ادامه این نشست محمدحسن فرجی و محمد وصال‌پور دو نفر از اعضای شورای شهر ورامین سخنانی در باب برنامه‌ریزی برای گسترش و تقویت منطقه کارخانه قند ارائه دادند که خود جای تحسین حاضران را برانگیخت.