با ما همراه باشید

اتاق خبر

تسریع در اجرای پل امام رضا/ مردم منتظرند

خبر استان: فرمانداری ورامین و شهرداری این شهر تلاش می کنند که یکی از لاین های پروژه پل امام رضا(ع) که هم اکنون عملیات عمرانی در آن اجرایی شده، همزمان با هفته دولت به نتیجه برسد.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها: پل امام رضا(ع) یکی از مهم ترین پروژه های شهری ورامین محسوب می شود که مدیران و برنامه ریزان منطقه تلاش دارند تا آن را به نتیجه برسانند.

پس از کش و قوس های فراوان مبنی بر اجرای عملیات مترو یا قطار بین شهری در ورامین، هم اکنون احداث پل امام رضا(ع) با جدیت هر چه بیشتر دنبال می شود.

تجهیزات بیش تری نسبت به گذشته در محل احداث پل امام رضا(ع) دیده می شود و کارگران نیز در گرمای طاقت فرسای تابستان برای به نتیجه رسیدن این پروژه شهری تلاش می کنند.

شهروندان ورامینی نیز با توجه به مشکلاتی که احداث پروژه پل امام رضا(ع) برایشان ایجاد کرده، خواستار تسریع در روند اجرای پروژه مهم شهری هستند تا ترافیک در یکی از مناطق ورامین کاهش پیدا کند.

از ظرفیت های شورای شهر ورامین برای به نتیجه رسیدن پل امام رضا(ع) استفاده می شود

سید رضا احمدی رییس شورای اسلامی شهر ورامین در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شورای اسلامی شهر ورامین بر اجرای اصولی و فنی پل امام رضا(ع) به عنوان یک پروژه مهم شهری تأکید دارد.

وی با اشاره به مطالبه مردم ورامین برای به نتیجه رسیدن این پروژه افزود: از ظرفیت های شورای شهر ورامین برای به نتیجه رسیدن پل امام رضا(ع) استفاده می شود.

احمدی با تأکید بر پیگیری روند احداث پروژه پل امام رضا(ع) ورامین بیان داشت: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده و پیگیری روند عمرانی پروژه، شاهد تکمیل پل امام رضا(ع) باشیم.

تسریع در احداث پل امام رضا(ع) هدف شهرداری ورامین است

علی حیدریان شهردار ورامین در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت پل امام رضا(ع) اظهار داشت: پل امام رضا(ع) یکی از مهم ترین طرح ها و پروژه های شهری ورامین است.

وی با تأکید بر پیگیری مدیریت شهری برای تسریع در احداث پل امام رضا(ع) ورامین افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین تلاش دارد تا این پروژه هر چه سریع تر به نتیجه برسد.

حیدریان با اشاره به ایجاد ترافیک در برخی ساعات شبانه روز در محل احداث پل امام رضا(ع) ادامه داد: امیدواریم با تسریع در اجرای این پروژه، مشکل موجود را برطرف کنیم.

بازدید فرماندار جدید ورامین از پروژه پل امام رضا(ع)

وی با اشاره به بازدید فرماندار ورامین از پروژه در حال احداث امام رضا(ع) بیان داشت: فرماندار ورامین به دعوت شهرداری از محل احداث پل امام رضا(ع) بازدید به عمل آورد.

شهردار ورامین افزود: فرماندار ورامین از مشاهده ترافیک در محل احداث پل امام رضا(ع) متأثر شد و دستور پیگیری و تسریع در اجرای این پروژه را صادر کرد.

حیدریان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده از سوی شهرداری و فرمانداری ورامین برای تسریع در احداث این پروژه مهم شهری بیان داشت: مقرر شد تا مدیر پروژه پل امام رضا(ع) ضمن دیدار با فرماندار ورامین، گزارشی از وضعیت موجود ارائه کند.

تلاش برای افتتاح یک لاین پروژه پل امام رضا(ع) همزمان با هفته دولت

شهردار ورامین با تأکید بر ضرورت تعامل با شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران برای تسریع در احداث پروژه مذکور افزود: همچنین مقرر شد تا با هماهنگی فرمانداری ورامین و پیگیری شهرداری، مدیر کل راه آهن به شهرستان سفر کرده و از نزدیک وضعیت موجود را مشاهده کند.

وی با اشاره به این نکته که مسئولان ورامین عزم خود را برای تسریع در اجرای این پروژه جزم کرده اند، متذکر شد: با عزمی که در میان مسئولان و مدیران وجود دارد، امیدواریم شاهد افتتاح یک لاین از پل امام رضا(ع) در آینده نزدیک باشیم.

حیدریان با تأکید بر این نکته که امیدواریم در هفته دولت خبرهای خوشی را به مردم ورامین بدهیم، متذکر شد:  تلاش مجموعه فرمانداری شهرستان ورامین و پیگیری های شهرداری آن است که یکی از لاین های این پروژه که هم اکنون عملیات عمرانی در آن اجرایی شده، همزمان با هفته دولت به نتیجه برسد تا هر چه سریع تر عملیات عمرانی در لاین دیگر نیز آغاز گردد.

به هر ترتیب تکمیل و راه اندازی پل امام رضا(ع) به عنوان یک مطالبه جدی از سوی مردم و شهروندان مطرح است و باید منتظر ماند و دید که این پروژه چه زمانی به ایستگاه نهایی می رسد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.