با ما همراه باشید

اتاق خبر

ورامین قطب تکواندو کشور/تیمی که به دنبال تکرار قهرمانی است

خبر استان: شهرداری ورامین که در سال های اخیر علیرغم حضور تیم هایی نظیر دانشگاه آزاد و پاس قوامین، دست نیافتنی شده است، تلاش دارد تا در فصل پیش روی لیگ برتر تکواندو از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها: تیم تکواندوی شهرداری ورامین به عنوان نماینده ورامین، یکی از موفق ترین تیم های رزمی چند سال اخیر ایران محسوب می شود.

نماینده تکواندوی ورامین طی سال های اخیر چندین بار بر روی سکوی قهرمانی لیگ برتر تکواندو کشور و جام باشگاه های آسیا ایستاده و مقام نائب قهرمانی این رقابت ها را نیز تجربه کرده است.

تیم شهرداری ورامین که در سال های اخیر علیرغم حضور تیم هایی نظیر دانشگاه آزاد و پاس قوامین، دست نیافتنی تر شده است، تلاش دارد تا در فصل پیش روی لیگ برتر تکواندو نیز از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

تیمی که به دنبال تکرار قهرمانی است

رقابت های لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور در حالی شهریورماه کلید می خورد که تیم های شرکت کننده در این مسابقات، خود را برای حضور در این رقابت ها آماده می کنند و تلاش دارند تا زمینه حضور بهترین بازیکنان را در تیم خود فراهم آورند.

رقابت های لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور با حضور ۹ تیم شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد، پاس قوامین، لوازم خانگی کن، مقاومت خوزستان، جوانه، هیئت تکواندو ساری، مس کرمان و سونیا پیگیری خواهد شد.

شهرداری ورامین در فصل پیش روی لیگ برتر نیز به عنوان جدی ترین گزینه قهرمانی مطرح است و تلاش دارد تا با جذب بازیکنان مطرح و ملی پوش از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد.

رییس شورای اسلامی شهرستان ورامین در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به حمایت از تیم تکواندوی شهرداری ورامین اظهار داشت: حمایت از تیم تکواندوی شهرداری ورامین در دستور کار قرار دارد و تلاش داریم تا موفقیت های این تیم ادامه پیدا کند.

محمد وصال پور موفقیت تیم شهرداری را موفقیت ورزش ورامین دانست و  افزود: موفقیت شهرداری ورامین در لیگ برتر تکواندو به عنوان موفقیت ورزش ورامین محسوب می شود و به همین خاطر باید برای رسیدن به این هدف از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود بهره گرفت.

وصال پور، هدف شهرداری ورامین را تکرار عنوان قهرمانی لیگ برتر باشگاه های کشور عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده و جایگاه تیم شهرداری ورامین در عرصه تکواندو، بار دیگر شاهد قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور باشیم.

مجید بذرافشان رییس اداره ورزش و جوانان ورامین نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر، حضور تیم هایی نظیر شهرداری ورامین را در بالاترین عرصه ورزش کشور به فال نیک گرفت و اظهار داشت: هر چه حضور تیم های ورزشی ورامین در سطح اول ورزش کشور افزایش پیدا کند، بهتر می توان استعداد ورزشی ورامین را به معرض نمایش گذاشت.

وی، شهرداری ورامین را از تیم های موفق ورزشی دانست و افزود: تیم تکواندوی شهرداری ورامین طی فصول گذشته که در لیگ برتر تکواندوی باشگاه های کشور حضور داشته، همواره موفق بوده و توانسته بر روی سکو بیاستد.

بذرافشان حضور موفق شهرداری ورامین را باعث افزایش روحیه و نشاط ورزشی منطقه دانست و ادامه داد: حضور موفق تیم تکواندوی شهرداری ورامین در لیگ برتر باشگاه های کشور و قهرمانی در جام باشگاه های آسیا، شور و نشاط ورزشی را در میان جوانان و نوجوانان افزایش می دهد و این امر را باید یک موفقیت دانست.

رییس اداره ورزش و جوانان ورامین، پشتوانه سازی برای ورزش شهرستان و استفاده از ظرفیت ها و استعدادهای موجود را بسیار مهم بر شمرد و اضافه کرد: بدون تردید حضور موفق شهرداری ورامین، زمینه ترغیب آینده سازان کشور برای حضور در رشته های رزمی را فراهم می آورد و این امر پشتوانه خوبی را برای ورزش شهرستان به ارمغان خواهد آورد.

وی متذکر شد: باید از همه ظرفیت ها برای موفقیت تیم شهرداری ورامین در فصل پیش روی لیگ برتر تکواندوی باشگاه های کشور استفاده شود تا بار دیگر جام قهرمانی به دیار ۱۵ خرداد برسد.

ورامین از قطب های تکواندو محسوب می شود

علی حیدریان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آماده شدن تیم شهرداری ورامین برای حضور پرقدرت در لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور اظهار داشت: امروز ورامین به عنوان یکی از قطب های تکواندو کشور معرفی شده است.

شهردار ورامین با اشاره به حضور موفقیت آمیز نماینده دیار ۱۵ خرداد در مسابقات جام باشگاه های آسیا افزود: تیم تکواندو شهرداری ورامین طی سال های اخیر در مسابقات جام باشگاه های آسیا حضور قدرتمندانه ای را داشته و توانسته از اعتبار تکواندو ایران دفاع کند.

به دنبال تکرار قهرمانی در لیگ برتر تکواندو هستیم

وی با تأکید بر این نکته که در فصل آینده لیگ برتر تکواندو نیز به دنبال تکرار عنوان قهرمانی هستیم، گفت: تیم تکواندوی شهرداری ورامین در فصل پیش روی لیگ برتر نیز به دنبال تصاحب جام قهرمانی است.

شهردار ورامین ادامه داد: مدیریت شهری ورامین می کوشد تا با حمایت از تیم هایی نظیر شهرداری، زمینه را برای معرفی هر چه بیشتر فرهنگ ورامین فراهم آورد و پتانسیل و ظرفیت ورزش شهرستان را به نقاط مختلف کشور نشان دهد.

امروز حساب ویژه ای بر روی ورزش ورامین باز شده است

حیدریان با تأکید بر این نکته که امروز بر روی تکواندوی ورامین، حساب ویژه ای باز می شود، متذکر شد: امروز همه علاقه مندان و کارشناسان ورزش های رزمی، حساب ویژه ای را بر روی شهرستان ورامین باز کرده اند و این امر دستاورد حضور موفق شهرداری ورامین در سطح اول تکواندوی کشور است.

شهردار ورامین با اشاره به توجه ویژه مدیریت شهری به امر ورزش گفت: بدون تردید توجه هر چه بیشتر به ورزش و ترغیب جوانان و علاقه مندان به این حوزه، زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را به همراه دارد.

وی در پایان با تأکید بر این نکته که تیم خوبی را روانه مسابقات خواهیم کرد، ادامه داد: تلاش داریم تا تیمی قدرتمند و در خور شأن ورزش ورامین را روانه مسابقات کنیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.