با ما همراه باشید

اتاق خبر

ورامین میزبان رئیس جمهور خواهد بود

خبر استان : فرماندار ورامین از میزبانی شهرستان ورامین از رئیس جمهور و اعضاء هیأت دولت خبر داد.

محسن خوانساری روز یکشنبه در جلسه هماهنگی حضور رئیس جمهور درورامین که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت : حضور رئیس جمهور در شهرستان ورامین در راستای حضور هیأت دولت در استان تهران صورت می گیرد که یقینا برکات بسیاری را برای مردم منطقه به همراه دارد و باید از این فرصت مغتنم در جهت برآورده شدن نیازهای اساسی مردم این شهرستان استفاده کرد.

وی افزود: مسوولین ادارات و نهادهای شهرستان لازم است تا زمان انجام این سفر ، تمام نیازهای دستگاه خود را احصا کرده و در جلسه مشترک با رئیس جمهور این نیازها را ارائه کنند.

خوانساری اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای ورامین، تکمیل پروژه های نیمه تمام و زیرساختی شهرستان است که امید است با حضور رئیس جمهور ، زمینه تکمیل این پروژه ها که نقش بسزایی در توسعه ، عمران و آبادانی منطقه را دارد فراهم شود.

وی از جاده ورامین به آبباریک و چرمشهر ، جاده ورامین – جواد آباد و آنتنی دسترسی جواد آباد به بزرگراه قم – گرمسار به عنوان مهمترین پروژه های نیمه تمام در این شهرستان یاد کرد.

نماینده دولت در شهرستان ورامین تصریح کرد: ورامین با دارا بودن بیش از 80 هزار هکتار اراضی قابل کشت کشاورزی ، قطب مهم تولید محصولات زراعی در استان تهران و کشور محسوب می شود که توسعه این بخش می تواند شکوفایی اقتصاد منطقه را فراهم آورد .

خوانساری بیان داشت: متأسفانه شاهدیم که امروز پسته تولید شده در باغات ورامین ، به نام شهرهای دیگر در بازار مصرف داخلی و خارجی عرضه می شود و لازم است تا با ایجاد مرکز فراوری پسته ، محصول مرغوب تولید شده در ورامین با برند و نام این شهرستان در کشور و دنیا عرضه شود.

فرماندار ورامین گفت: ورامین در بخش تولید محصولات دامی از جمله گوشت قرمز نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارد و می تواند با تولید و صادرات گوشت قرمز در شکوفایی اقتصاد منطقه نقش مهمی ایفا کند.

وی تصریح کرد: ورامین در بخش فضاهای فیزیکی مورد نیاز در بخش بهداشت و درمان و نیز تأمین و تجهیز پایگاه های امدادی و تأمین نیروهای متخصص مورد نیاز این پایگاه ها نیز با مشکلات و کمبودهایی مواجه است که امید می رود با حضور رئیس جمهور در ورامین بسیاری از این کمبودها برطرف شود.

خوانساری افزود: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان ورامین ، ساماندهی منطقه صنعتی خیرآباد ، تکمیل تصفیه خانه شهرک صنعتی چرمشهر و ارائه تسهیلات ویژه به کارگاه های قالی بافی از دیگر مطالبات مردم و مسوولین ورامین است که امید می رود با حضور هیأت دولت در ورامین ، بسیاری از این مطالبات عملی و اجرایی شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.