با ما همراه باشید

اتاق خبر

مدافعین حریم خانواده در ورامین تجمع کردند/تأکید براجرای قانون عفاف

خبر استان: تجمع مردمی مدافعین حریم خانواده به منظور گسترش و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تجمع مردمی مدافعین حریم خانواده عصر چهارشنبه و همزمان با هفته عفاف و حجاب در شهرستان ورامین برگزار شد.

تجمع مردمی مدافعین حریم خانواده به همت کمیته صیانت از عفاف و حجاب و به منظور گسترش و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در ورامین برگزار شد.

در این مراسم که با حضور پرشور مردم مومن و انقلابی شهرستان ورامین و خانواده های دیار ۱۵ خرداد برگزار شد، مدافعین حریم خانواده مسیر میدان امام حسین(ع) تا میدان امام خمینی(ره) را طی کردند.

دیار ۱۵ خرداد پرچمدار دفاع از ارزش های اسلامی است

در طول مسیر راهپیمایی مدافعین حریم خانواده، مردم ورامین با سر دادن شعارهایی خواستار گسترش و توسعه فرهنگ عفاف و رعایت حجاب از سوی آحاد مردم شدند.

مدافعین حریم خانواده در ورامین در این مراسم تأکید کردند که دیار ۱۵ خرداد همواره پرچمدار دفاع از ارزش ها و اصول اسلامی بوده و باید در زمینه عفاف و حجاب نیز در کشور مانند نگینی بدرخشد.

تجمع در حوالی میدان امام خمینی(ره) شهرستان ورامین نیز از دیگر برنامه های اجرایی در تجمع مردمی مدافعین حریم خانواده بود که با حضور صدها نفر از فعالان فرهنگی و مردم دیار ۱۵ خرداد برگزار شد.

حضور زنان و بانوان در مراسم تجمع مدافعین حریم خانواده در ورامین یکی از نکات بارز این مراسم بود و نشان می داد که بانوان این خطه همچنان پاسدار ارزش های اسلامی هستند.

شرکت دختران و کودکان با حجاب برتر در کنار جمعی از مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی نیز بر شور تجمع مردمی مدافعین حریم خانواده در ورامین افزوده بود.

اجرای قانون حجاب و عفاف در مراکز اداری و دانشگاهی ضروری است

بسیج خواهران ورامین در تجمع مردمی عفاف وحجاب و مدافعین حریم خانواده با صدور بیانیه ای اعلام داشتند در این برهه حساس از زمان که استکبار با تمام قوا حیا و عفت بانوان را مورد تهاجم خود قرار داده است، ما مردم دیار ۱۵  خرداد که  امروز نگین درخشانی در دفاع از حرم اهل بیت (ع) با تقدیم شهدایی چون حیدری، گودرزی، ثامنی و شهدای سرافراز فاطمیون داریم، امیدواریم دغدغه های فرهنگی خود را نه تنها با حرف بلکه با عمل به منصه ظهور برسانیم.

 همچنین در این بیانیه بر اجرای قانون حجاب و عفاف در مراکز اداری، درمانی، دانشگاهی ومراکز عمومی شهری و برخورد قاطعانه با خاطیان، توجه هر چه بیشتر مسئولین ادارات دولتی به الزام اجرای آیین نامه های انضباطی و برخورد با افراد بد حجاب و جلوگیری و ممانعت از ورود این افراد به مراکز دولتی، تفکیک جنسیتی محیط کاری و جلوگیری از اختلاط کارمندان زن و مرد در فضای کاری مشترک که موجب بروز مشکلاتی از جمله عادی سازی روابط زن ومرد شده و  تعیین پوشش یکسان مناسب اسلامی- ایرانی با رنگ و طرح مناسب برای کارمندان زن شاغل در ادارات و الزام اجرای آن و آموزش مناسب به دانش آموزان دختر و پسر در مدارس برای حفظ حجاب و رعایت حریم روابط زن و مرد تأکید شد.

همچین در این بیانیه بر اختصاص سر فصل درسی با موضوع حجاب با توجه به آیات و روایات در کتب معارف اسلامی، فرهنگ سازی و جریان سازی رسانه ملی در خصوص معرفی بانوان و دخترانِ نخبه با حجاب و استفاده از بازیگران زن با نقش و پوشش اسلامی و معرفی چادر به عنوان حجاب اسلامی برتر، نظارت دقیق بر فروشگاه های عرضه لباس و مانتو و برخورد با تولید کنندگان لباس های نامناسب و غیر اسلامی و طراحی و دوخت لباس های مناسب با ویژگی ایرانی اسلامی با قیمت و کیفیت مناسب تأکید شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.