با ما همراه باشید

اتاق خبر

همایش «بررسی چالش‌ها و تهدیدات ماهواره» در ورامین برگزار شد

خبر استان: به منظور بررسی رویکرد جنگ نرم دشمنان نظام، همایش «بررسی چالش‌ها و تهدیدات ماهواره» با رویکرد جنگ نرم در ورامین برگزار شد.

 به منظور بررسی رویکرد جنگ نرم دشمنان نظام، همایش بررسی چالش‌ها و تهدیدات ماهواره با رویکرد جنگ نرم در محل فرمانداری ورامین برگزار شد.

در این همایش که به همت بسیج ادارات و فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در سالن همایش‌های شهید رجایی فرمانداری ورامین برگزار شد، تهدیدات استفاده از ماهواره در جامعه مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

 مسئول برآورد و افکار سنجی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در این همایش گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام راحل تأثیر بسزایی بر فرهنگ جهان اسلام داشته و دشمنان قسم خورده نظام که این امر را بر نمی‌تابند تلاش دارند که با شیوه‌های مختلف به آن ضربه وارد کنند.

مهدی شیرمحمدی افزود: استکبار جهانی که در مقابله سخت با ملت ایران با شکستی سخت مواجه شد، با تغییر رویکرد مقابله خود با نظام، به تهاجمی فرهنگی روی آورده و در این مسیر کانون خانواده را هدف قرار داده است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون در شبکه‌های ماهواره‌ای، چهار دسته شبکه‌های دولتی، خصوصی با اهداف تجاری، شبکه‌های مستند و ورزشی و نیز شبکه‌های سیاسی فعالیت می‌کنند که رویکرد تمام این شبکه‌ها مورد هجمه قرار دادن اخلاقیات در جامعه اسلامی است.

شیرمحمدی تأکید کرد: امروز فضای مجازی و ماهواره به بحرانی عظیم در جامعه تبدیل شده است و بیشترین حجم پرونده‌های قضایی مربوط به پلیس فتا و پلیس امنیت اخلاقی است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.