با ما همراه باشید

اتاق خبر

بودجه ۵۶ میلیاردی شهرداری قرچک توسط فرمانداری تأیید شد

خبر استان : رییس کمیسیون برنامه و بودجه و عضو شورای اسلامی شهر قرچک گفت: بودجه ۵۶ میلیاردی شهرداری قرچک برای سال جاری که به تصویب شورای شهر این شهرستان رسیده بود، توسط فرمانداری تأیید شد.

مهدی زمانی افشار  با اشاره به تصویب بودجه شهرداری قرچک برای سال آینده اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر قرچک برای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان قرچکی، بودجه ۵۶ میلیاردی را برای سال جاری به تصویب رساندند و طی روزهای اخیر این بودجه از سوی فرمانداری این شهرستان تأیید و به شورای شهر ابلاغ شد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه و عضو شورای اسلامی شهر قرچک افزود: اعضای شورای اسلامی و شهرداری شهر قرچک در تلاش هستند تا با افزایش بودجه مدیریت شهری قرچک، زمینه خدمت رسانی و توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر این منطقه را فراهم کنند.

اختصاص یک درصد بودجه شهرداری به موضوعات فرهنگی

وی ادامه داد: بودجه سال ۹۴ شهرداری قرچک نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰ میلیارد افزایش پیدا کرده است که این نشان دهنده نگاه ویژه اعضای شورای شهر به حل مشکلات و معضلات شهری این منطقه در سال آینده است.

زمانی افشار با اشاره به این نکته که بودجه سال گذشته شهرداری قرچک ۴۴ میلیارد بود اضافه کرد: در حالی برای سال آینده بودجه ۵۶ میلیاردی برای شهرداری قرچک به تصویب رسید که در سال جاری این بودجه ۴۴ میلیارد بود و در سال ۹۲ نیز بودجه مدیریت شهری قرچک ۲۸ میلیارد تصویب شد.

افزایش ۱۲ میلیاردی بودجه شهرداری در سال آینده

این عضو شورای اسلامی شهر قرچک با اشاره به اهمیت توجه به مسائل فرهنگی در شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین یادآور شد: بر اساس تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر قرچک مصوب شد تا یک درصد بودجه مدیریت این شهرستان به مباحث فرهنگی اختصاص پیدا کند.