با ما همراه باشید

اتاق خبر

جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر شهید حیدری

خبر استان: پیکر پاک شهید والامقام مهدی حیدری از شهدای مدافع حرم روز یک‌شنبه با حضور پرشور عاشقان راه ایثار و شهادت تشییع می‌شود.

پیکر پاک شهید والامقام مهدی حیدری از شهدای مدافع حرم که 21 دی‌ ماه 94 در دفاع از حرم حضرت زینب‌(س) به فیض شهادت نائل آمده بود، پس از شناسایی به کشور منتقل شده است و خانواده شهید با حضور در معراج شهدا مراسم شناسایی و دیدار با پیکر شهید‌شان را انجام می‌دهند.

پس از پنج ماه چشم انتظاری خانواده شهید حیدری، لحظه دیدار و پایان چشم انتظاری نزدیک است.

پیکر شهید که از چند روز قبل به کشور بازگشته است به دلیل این‌که چند ماه در معرض آفتاب، گرما و سرما قرار داشته، شناسایی‌اش به سختی و از طریق دی‌ان‌ای انجام شده است.

خانواده شهید والامقام مهدی حیدری صبح فردا در معراج شهدا با پیکر شهید دیدار می‌کنند.

آیین وداع با پیکر پاک شهید مهدی حیدری از شهدای مدافع حرم شنبه شب از ساعت 21 و 30 دقیقه در امامزاده طاهر(ع) خیرآباد ورامین برگزار می‌شود.

آیین تشییع پیکر مطهر شهید مهدی حیدری روز یکشنبه با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، عاشقان راه ایثار و شهادت و آحاد مختلف جامعه از ابتدای خیرآباد به طرف امامزاده طاهر(ع) تشییع می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با حضور پرشور خود در مراسم تشییع پیکر شهید حیدری ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان‌های والای امام راحل, شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.

پیکر پاک شهید حیدری پس از تشییع باشکوه و برگزاری آیین تدفین در امامزاده طاهر (ع) در منزل ابدیش آرام می‌گیرد.

ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین با صدور بیانیه‌ای شهادت شهید والامقام مهدی حیدری را تبریک و تسلیت گفت و از اقشار مختلف جامعه برای حضور پرشور در مراسم وداع و تشییع پیکر این شهید والامقام دعوت کرد.

شهید مهدی حیدری از پاسداران و بسیجیان فعالی بود که سابقه خادمی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) را داشت.

وی یازدهم دی‌ماه 94 به‌صورت داوطلبانه به سوریه اعزام و 21 دی‌ماه 94 در دفاع از حرم اهل بیت علیهم‌السلام به شهادت رسید.

از شهید حیدری فرزند خردسالی به نام محمد مهدی به یادگار مانده است. / منبع: فارس

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.