با ما همراه باشید

اتاق خبر

وجوه آلایندگی شهر ورامین پرداخت نشده است

خبر استان: شهردار ورامین گفت: وجوه مربوط به آلایندگی به شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک پرداخت نشده است.

علی حیدریان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه روز گذشته شورای اسلامی و مدیریت شهری ورامین با نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در نشست اعضای شورای اسلامی شهر ورامین با نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، موضوعات متعددی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شهردار ورامین افزود: خوشبختانه جلسه و نشست مفیدی میان اعضای شورای شهر ورامین و نماینده مردم این منطقه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وی با اشاره به مطالب مطروحه در جلسه اعضای شورای اسلامی شهر ورامین با نماینده این منطقه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تداخل حریم شهری ورامین و پیشوا و مشکلاتی که در این زمینه برای شهرداری ورامین بوجود آمده در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از وضعیت موجود ارائه شد.

شهردار ورامین متذکر شد: وضعیت بهداشت و درمان شهرستان ورامین و مشکلاتی که بیمارستان مفتح با آن روبرو بوده و اعتراضاتی که در این زمینه وجود دارد نیز از سوی مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به این نکته که پول آلایندگی متعلق به شهرستان ورامین هنوز پرداخت نشده است، بیان داشت: وجوه مربوط به آلایندگی به شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک پرداخت نشده است که از نماینده مردم این منطقه در مجلس شورای اسلامی خواستیم تا این موضوع را با جدیت پیگیری کند.

شهردار ورامین تأکید کرد: آخرین وضعیت شهرک صنعتی خیرآباد و نحوه کمک شهرداری ورامین به تیم های ورزشی و مشکلات درآمد زایی شهرداری از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.