با ما همراه باشید

خبر ویژه

شرمندگی ام از اینکه جوانی بیکار با دست خالی به خانه می رود کمتر از خود او نیست

خبر استان: به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رئیس و نمایندگان دهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر معظم انقلاب در این دیدار تصریح کردند: اقتصاد، مسئله اصلی در کشور است و باید آن را حل کنیم/ باید دید هر حرکت دولت در زمینه اقتصادی، در کجای جدول اقتصاد مقاومتی قرار دارد/ تولید داخلی، علاج رکود و اشتغال خیلی مهم است/ شرمندگی این حقیر از اینکه جوانی بیکار با دست خالی به خانه می‌رود کمتر از خود او نیست.
ایشان تاکید کردند: مسئله‌ی فرهنگ، مسئله‌ی مهمی است و در بلندمدت از اقتصاد مهم‌تر است/ من در مسئله‌ی فرهنگ احساس یک ولنگاری می‌کنم؛ چه در تولید کالاهای فرهنگی مفید و چه در جلوگیری از کالاهای مضر فرهنگی.
رهبر معظم انقلاب در ادامه خاطرنشان کردند: احترام و وقار مجلس باید محفوظ باشد/ یکی از چیزهایی که این اقتدار را تأمین می‌کند نظارت مجلس بر خویشتن است/ اگر مجلس نظارت کرد و جلو لغزش نماینده را گرفت و نماینده توانست پاکیزگی و طهارت خود را حفظ کند، زبانش باز خواهد بود و هر جا نقطه اشکالی دید بیان می‌کند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.